oletider Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) kjøpte min kadett den 12 mai 2007, å skal ha den når jeg blir 18, før den tid skal jeg ta ellt av rust og den skal hellakkeres og senkes, skal også til å bytte bremsetrommler bak nå den har nå rulla 135000km, tror det var 1978 modell har noen bilder, men litt dårlige. Endret 10. august 2007 av oletider Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Liker utformingen på bilen, kan bli tøft og ganske så sært detta her.. Ikke noe som alle andre har... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er en tøff bil dette, men tror du bør forminske bildene dine litt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ah, jeg elsker utseendet på disse bilene. Din hadde jo veldig lav km-stand også Hvor mye ga du for den? Har du eventuelle andre planer for den? Jeg tenker at alt den trenger er et sett felger og en god lakkjobb, så er bilen så rå den kan bli Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ah, vi hadde en sånn fra 1991 til 95 *gode minnner*. Husker den var en knall bil som dessverre tok kvelden da min mor lot den skli på isen og inn i autovernet. Uansett, lykke til med arbeidet, dette skal jeg følge med på. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 ja skal ikke ha så store felger, satser på 13-14 tom med nokså breie dekk litt senka og fin signal gul farge så ikke no voldsomt spess enkli. ga 5000kr med ekstra motor og girkasse. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ekstremt mye rust på den ser det ut som? Men du har en utfordring foran deg Hvor gammel er du? EDIT: Jeg leste meg til det nå. Endret 15. mai 2007 av mads182 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) *Snip* Endret 14. februar 2009 av Granberg. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) ja takk takk, jeg er 17 år, jeg syntes ikek det er serlig mye rust enkli, det ser ut som det er mye, men det meste er overflate rust, et hull p kanal som må sveises og så er det leppa forran som er dønn rust, så den blir bytta ut. ellers er det mest bare å sandblåse å så på med wurth og zink grunning etter på. så blir det toppers. har stressa litt idag med tenningslåsen, har ikke nøkkel, så hvis noen har komplett låseset til dører,tenning og bagasjelokk, så skrik ut. har også forhørt meg med et firma i oslo som bredder felger, så dit skal jeg sende mine 13tomms orginal felger etter hvert å få de bredda:-) har også fått bytta bremsetrommler bak i dag og skifta olja på sperra. så nå er den go som ny:P Endret 16. mai 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) har vært ute å skrud litt igjen nå, tatt ut bakrute,sideruter og baksete å begynt å fjerne asfalt matter:( noen som vet åssen jeg får av døran på en grei måte? Endret 17. mai 2007 av oletider Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Bilde av org. felger? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) i morgen kan jeg skaffe det, har vært ute å sandblåsa litt nå , men tar kvelden nå Endret 17. mai 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 har fått gjort divers med bilen i dag au, men gikk tom får sveisetråd så fikk nesten ikke sveist noe, har pussa litt og behandla det med wurth, noe som er ufattelig bra, brukt av bilopprettere i 15-20år med fantastiske resultater, forskjermene ar jeg ikke så mye rust av da de kun skal brukes som form, bilder: Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nice bil ass! stå på, liker dritt godt disse bilene noe nytt eller? -Joachim Lenke til kommentar
oletider Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) går på internatskole, så er kun hjemm i helgene:( men forrige helg fikk jeg gjort litt med kanalen, begynt å sveise litt, men ser ikke fint ut, noen som hvet om bt blir gretne hvis jeg sparkler over der jeg har sveist? og så har jeg 1 hull på vær side rett under bakruta å i innfestningen til bakrua, så har fiksa et av de hullene å skal ta det andre til helga, å gjøre ferdig kanalen, forhåpentligvis, så skal jeg kansje begynne å støpe forskejrmer. hvis jeg har råd:P men det var det om jeg kunen sparkel over der jeg har sveist på kanalen da? det den plata jeg svesie på blei liksom litt lengre inne en resten av kanalen så vil sparkle den ut i samme "høyde" med resten av kanaleen,. Endret 23. mai 2007 av oletider Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 så skal jeg kansje begynne å støpe forskejrmer. 8678458[/snapback] Ikke innerskjermene vell? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Pent arbeid, på en fin bil. Stå på Lenke til kommentar
oletider Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 jada tekker, ikke innerskjermer jeg skal støpe nei, skal støpe nytt panser,forskjermer og den leppa elelr front parten liksom. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 har fått sandblåst den ene kanalen,bakrute"hålet" og det ene siderute "hålet idag, smørt på med sånn middel. og må vente litt før jeg gjør no mer, bilder kommer, men når jeg har sveist på kanalen, så ligger "lappen" jeg har sveist, lit lengre inne en selve kanalen, så lurte på om det går ann å sparkle slik at man ikke kan se det. hva sier BT til det? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tøft projekt, vurderer også å gå til innkjøp av en gammel kadett for så å pusse den opp.. Altså, som min førstebil, intill jeg har lappen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå