Gå til innhold

diskusjon.no-treff i Bergen

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Karsten vs Steffy @ Guitar Hero 2 - Carry Me Home (Expert)

LEGENDARY

8870566[/snapback]

Jeg er i teorien gjennom på Expert nå. Har Hangar 18 og Institutionalized igjen, men nå har jeg en liten pause for å ikke bli lei av spillet.

Jeg skal forøvrig ikke drikke en dråpe. Gikk rett fra nach på jobb i går, la meg da jeg kom hjem og sov til nå.

Lenke til kommentar
Tikstandsrapport: Spiller buzz og white og fisker var genier :)

8876105[/snapback]

Damn right.

Eplefe sitt hår var oransje, skuffende nok. Jeg forventet en blond eplefe med ordentlig hår, men neida.

Ellers var det utrolig artig, jeg, Steffy og wh1te koste oss med Guitar Hero mens de andre var mest opptatt av å drikke.

Lenke til kommentar

Hey, jeg drakk da ikke. :p Så jeg var opptatt med å øøøøøh. Se på dere spille Guitar Hero II.... Jaja, når det var sagt skal det sies at Blib var en utrolig hyggelig fyr. Det samme gjelder jo resten av bølingen. Mrs. Hatta var blond, men jævlig god i Buzz. Overaskende nok. :p SteffyPants var som vanlig i overkant selvsikker som vi alle elsker. Magio var mest opptatt med å få mobilen til å funke med det trådløse nettet, og Eplefe satt og digget musikk og knipset bilder av oss andre. Gud forby! Alt i alt var jo dette koselig. Nytt forumtreff er hjertelig velkomment.

Lenke til kommentar
Funker fett dette, må nesten gjentas. Men da kanskje litt annen setting? Ble litt mye Guitar Hero^^

8878187[/snapback]

Indeed. Jeg var stor pådriver for å spille litt Wii. Slik at flere kunne spille spill samtidig, og ikke behøve å være god fra før. Men det ble vist ikke så godt motatt. Når det er sagt er jeg for å kjøre grillparty neste gang. Da hos noen med ordentlig grill.

Lenke til kommentar

Eplefe sitt hår blir blondt i morgen. Jeg måtte dessverre avbryte den siste blekningen, da amoniakkholdig hårfarge gjorde hodebunnen min så sår at jeg skrek mot slutten. Så jeg bleker videre i morgen, og skal være blond nesten hele mandagen, faktisk. :wee:

Lenke til kommentar

Jepp, stemmer også for mindre GH2, mer wii, mer grilling og mer andre ting. Kort, brettspill.. Og gjerne et sted med større stue slik at vi kan alle sitte rundt et bord istedenfor i film-modus.

Var bare litt vanskelig å stoppe GH2-gjengen etter at de satte i gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...