Snorre Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Såpeboblekrig! Desidert masse morro! Helst midt i byen så alle de triste A4-menneskene kan se hvor morsomt vi har det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da satser vi på at det blir såpeboblekrig, og etterpå kan vi suge hverandre. Eller vi bare blir wasted og griller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da satser vi på at det blir såpeboblekrig, og etterpå kan vi suge hverandre. Eller vi bare blir wasted og griller? 8869077[/snapback] Tror du virkelig at du greier å skremme bort noen forumbrukere denne gangen? Supermoderator Snorre er jo med denne gangen. Og han skal kun drikke solobrus og smoothie. So watch out. SS will smithe your ass faster than you can say Pedobear. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eplefe: Har du hage til at vi kan sitte ute og grille? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Eplefe: Har du hage til at vi kan sitte ute og grille? 8869108[/snapback] vet du, det har jeg faktisk. Den er ganske liten, som resten av leiligheten, men det funker sikkert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Good stuff, da gjør vi det. Vi satser på at met.no ikke lyger når den lover 20 grader, og koser oss ute. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Good stuff, da gjør vi det. Vi satser på at met.no ikke lyger når den lover 20 grader, og koser oss ute. 8869530[/snapback] Hvis ikke tar vi Guitar Hero-konk innendørs. Eplefe, hele greien med en ordentlig frisyre som du nevner i førstepost, blir det noe av det? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) De har meldt regn til imorra :/ () Endret 15. juni 2007 av Dranc Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Eplefe, hele greien med en ordentlig frisyre som du nevner i førstepost, blir det noe av det? 8869586[/snapback] Det spørs hvor tidlig TLZ kommer til Bergen, for jeg får ikke tatt ut fra postbanken til blekning. Men hvis jeg rekker det, så skal jeg nok bleke håret og stritte det, ja. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skulle komt hvis det ikke var for at jeg kom opp i eksmen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg har forresten stue med plass for 5-6 å sitte (Får sikkert plass til alle dersom vi hiver inn en madrass til å sitte på eller noe), hvor vi har Guitar Hero II (1 gitar), Buzz (4 kontrollere) eller Wii (4 kontrollere). Oh, og ja, det er prosjektor og surround-anlegg. Har også stor hage med paviliong (har grillet der tidligere). Problemene er først at jeg må skaffe tillatelse fra de andre 3 som bor der og at vi må forflytte oss et lite stykke. Bor midt mellom Haukeland og Stadion. Jeg kan kanskje kjøre noen opp, men har bare vanlig personbil. Eller vil vi ha noe mer sentralt? Endret 15. juni 2007 av Blib Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Det høres veldig bra ut, Blib. Vi kan jo ta det hos deg i stedet, da. Er ikke så langt fra der jeg bor, heller, egentlig. Endret 15. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Er det noe som helst som skal taes med? Jeg har litt peng på kortet, men kan ikke bruke så mye av det. Endret 15. juni 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, de forrige gangene har vi spleiset på mat, og folk har kjøpt drikke selv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Si det, skal noen drikke må vel det medbringes. Hvis ikke blir det springvann. I tillegg, hvis vi skal grille, må du vel ha med noe mat. Eller så stopper vi på kiwi/remaen på vei opp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg tar med Guitar Hero-kontrolleren min. Just in case. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg tar med såpebobler. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg tar med Guitar Hero-kontrolleren min. Just in case. 8870426[/snapback] Konge. 360 eller PS2? Håper du har noe å bære den i også forresten. Kan se litt rart ut dersom du skal bære den fra torgallmenningen til stadion Jeg tar med såpebobler. 8870432[/snapback] Tror vi har en såpebobleboks stående også.. Kanskje den kan lirkes frem. Endret 15. juni 2007 av Blib Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Stefan har PS2. Og endelig får jeg en mulighet til å vise Karsten og Steffy hvem som egentlig er best, og jeg skal bevise det med mine Hendrix-skills; tennene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Dette kan bli en interessant kveld. Skal jeg ta med meg el-gitar og forsterkninger og briefe skillz med ordentlig gitar? (Nei, jeg tror ikke jeg gidder bære rundt på gitaren min i byen, i hvert fall ikke med forsterker, og jeg har egentlig ikke lov å spille gitar uten håndleddsstøtter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå