Eplefe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Det er nå bestemt at det blir den 16 juni Avgi stemme for dato du syntes passer best! ^^ Dere som vil være med: Send meg et PM med navn og alder så jeg får satt sere opp på listen! SteffyPants har sånn halvveis utfordret meg til å bleke håret og få meg en "skikkelig" frisyre, noe jeg har gått med på. (for en dag, riktignok) Og jeg tenkte å ta den helt ut med å ha et treff sånn ca. samtidig, vi snakker etter 4 juni, men helst før sommerferien (pga festivaler osv). Og jeg tenkte vi kunne starte i byen, for så å reise hjem til meg og sitte ute og drikke smoothies. (Dette forutsetter at folk ikke er redd/allergisk mot hund/katt) Dette vil da tilsi at de som vil være med på et slikt treff må være med å spleise på innkjøp til smoothie/milkshake-ingredienser. Jeg vil ikke ha noen øvre, eller lavere aldersgrense, så om noen har noe i mot at det kommer folk fra forskjellige aldre, kan de likegodt la være å klage på dette, alle er velkomne. De som ønsker det kan drikke, hvis de er gamle nok kan de og drikke i byen, men hjemme hos meg, kan alle som vil drikke, men jeg tar ikke ansvar for noen som drikker seg hinsides, så dette anbefales ikke om du ikke klarer å ta vare på deg selv. Forslag mottas med takk! Meld dere på, folkens, send meg et PM med navn, alder og mobiltelefonnummer, så skal jeg sette dere opp på listen. Påmeldte: Eplefe - Rebecca - 16 - SteffyPants - Stefan - 19 - Fisker - Mathias - 14 - TLZ - Torbjørn - 19 - wh1te -Karsten - 20 - Mrs. Hatta - Lena - 17 - Orresnei - Snorre - 18 - Blib - Tor - 21 PatrickM - Patrick - 14 (Blit femten dagen treffet er!) Endret 13. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Må bli en helg, helst en fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 de treffene jeg har vært på i Oslo har vært i dagene torsdag - lørdag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Oppdatert førstepost nå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg gjør aldri noe uansett, så alle dager passer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Morsomt tiltak Lørdager funker. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg er med. Det hadde vært artig hvis wh1te og Marley kom også. ;D Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg kan komme og i samme slengen smitte halvparten av diskusjon.no's brukere *atthsjoo* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Vi får håpe du er blitt frisk til da Det må være en gang etter 4. juni (?) for det er da Steffy kommer hjem Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beste voten noensinne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Så langt tyder det på at lørdag blir dagen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 For de som ønsker det, kan de drikke, ja. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kommer an på hvilken dag det blir Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Vel, nå tyder alt på at det blir en lørdag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vel, nå tyder alt på at det blir en lørdag. 8635094[/snapback] Lørdag høres bra ut, spesielt med tanke på at inntak av alkohol passer best på en fredag eller lørdag. Jeg bare sier det med en gang. Jeg vil ha jordbær/bringebær-smothiee! Edit: Snufs, Eplefe stjal min store "Opprette tråder om Bergenstreff"-jobb. Nå er jeg ingenting verdt lenger. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvis ønskelig kan meg og Metalhead bringe med oss hjemmelaget alkohol. Alltid stemning ut av det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Det spørs i hvilken form denne hjemmelagde alkoholen er. Hvis prosenten på den er over 60, tror jeg vi takker nei Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvilken dato er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå