Lefse Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kan anbefale Thermaltake Soprano på det varmeste. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har et Cooler Master Centurion 534, det er ganske pent, masse plass og er billig. Følger med to 120x120mm vifter og to blå lys foran (Se her.) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Syntes selv at disse kabinettene er fine og "kule". Om gutten kjøper seg noe altfor "jalla" kommer han nok til å bli lei uansett. Men disse vil vare! (mener ihvertfall jeg) denne eller denne (men koster litt mer) Om han vil ha vindu og lys og sånt er det bare å montere vindu, eller kjøpe det. mvh Jonas Lenke til kommentar
rankine Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg er definitivt enig med Jonas der. De to Lian Li kabinettene er virkelig :wub: Men nå er det jo sånn at jeg liker et stilrent design, og er forbi min masseplastogstæsjoglys-periode, men hvis gutten ikke er det vil det jo være litt dumt og kjøpe sånne "kjedelige" kabinetter selv om han ikke vil angre på det etter et år. Endret 19. mai 2007 av Xsquirrel Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Enklast är väl før han att se på prisguiden? Eller ex. komplett.no, Netshop.no.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bruker selv Gigabyte 3D Aurora, veldig fornøyd med det. Lett å montere i, ser pent ut har har stillegående vifter. Eneste ulempe er at det blir en del støv der inne fordi det blir undertrykk, 1 vifte som blåser inn og 2 ut, er støvfilder da, men det duger bare for å filtrere ut hybelkaninene så bare det fine pulvestøvet kommer innog legger seg på alt. Har kobla ut den ene vifta som trekker ut, noe som hjalp. Lian Li PC7BSCAND kan også anbefales på det varmeste, bygde nylig en maskin i det og dæven det er en flott boks! Fikk ikke testa den så grundig da. Så der fikk du litt råd fra en fjortis Og uansett hva du gjør, ikke kjøp noe überw00t1337fatal1ty-dritt med SLI-sertfiseert ne0n og pl3xxi-pwn! Sånt har jeg fordommer mot, og oppfordrer alle til å boikotte denslags kasser. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Thermaltake Kandalf er pent å se på, romslig, kaldt og dyrt ;D LINK: Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg vil si at Sunbeam Transformer er det mest populære blant tenåringer, ivertfall etter slik jeg har sett på LAN.. Stortallet som har sunbeam transformer vil jeg tro.. Har det selv, og det er et fantastisk kabinett med god kjøling Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg vil si at Sunbeam Transformer er det mest populære blant tenåringer, ivertfall etter slik jeg har sett på LAN.. Stortallet som har sunbeam transformer vil jeg tro.. Har det selv, og det er et fantastisk kabinett med god kjøling 8646584[/snapback] Nå skal jeg ikke være idiot,men det kabinettet er det verste plastrælet jeg har bygd i noen gang.Bygde til nabogutten ifjor (14 år). Men du har rett i at det er god kjøling i det.Mange vifteplasser. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kjøp et kult lian li kabinett til han Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hva med dette? Apevia X-Plorer Billig og ganske stilig til fjortiss kabinett å være. Selv er jeg mer Lian Li type og anbefaler Lian Li i hytt og pine. Kvalitet og design på samme tid. Ikke at jeg er liksom-ekspert eller noe. Endret 22. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes Lian Li kan bli litt i det kjedeligste laget for en guttunge på 14 år. Veldig dyrt også. Han bør vente til han blir eldre. De gamle Raidmax Cobra er jo en klassiker på gutte kabinett. Eller Sunbeams "Transformer". Gå for et litt billigere kabinett først, så angrer du ikke Kanskje acryl er noe? Helt gjennomsiktig, blir stilig med lys. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Lian Li er ikke kjedelig! :!: Jeg har likt dem hele tiden. Også da jeg var 14 år. Endret 23. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Dette er laget av alluminium og ser utrolig kult ut! http://www.devhardware.com/c/a/Computer-Ca...-Case-Review/9/ Komplett selger det for 899,- tror jeg. Se prisguiden etter den laveste prisen. Søk på XG Dragon. EDIT: fant denne filmen på youtube: Endret 9. juni 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 selv har jeg thermaltake armour, liker dette veldig godt! er og en 25cm vifte i sidedøra og masse perforerte bay deksler osv.. ett veldig kjølig kabinett! er selv 14, snart 15 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde kjøpt et lian li kabinett til han til rundt 800,- Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Godt valg volvo, og volvo er også bra. (bilmerket) Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 http://www.nzxt.com/products/zero/ Stille, stilig og kjølig ^.^ Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Godt valg volvo, og volvo er også bra. (bilmerket) 8703819[/snapback] Kan ikke si noe i mot deg der nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå