Moskus Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 De selger den "overalt". Anbefaler at du kikker i prisguiden, ettersom prisene forandres. X7500: https://prisguiden.no/product.php?productId=63119 X7500 med abbonnement: https://prisguiden.no/product.php?productId=63134 Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kjøpte min demobrukt på finn.no 6000,- med tomtom og bluetooth headset. Ligger flere der... Blir spennende å utforske den;) Endret 6. august 2007 av Erik--- Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor laster jeg ned MvRTrueVGA? Vil være sikker på at jeg får siste versjon. Ellers andre lure ting jeg bør gjøre med telefonen før jeg tar den i skikkelig bruk? Andre nyttige programmer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Se her: http://www.jaml.com/MvRTrueVGA/ Jeg installerer alltid Remote Desktop eller LogMeIn TCPMP, Tomtom, PHM RegEdit og Total Commander. Lenke til kommentar
DataNissen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hvilket minnekort bør man kjøpe til denne?9212178[/snapback] I utgangspunktet trenger du ikke minnekort fordi den har en 8GB tom microdrive du kan fylle opp først, men den støtter miniSD. Noen GPS navigasjons programmer som Navigon og Route66 bruker ikke ActiveSync til installasjon, men krever minnekort til installasjonen. Kjøpte selv ett 2GB miniSD SanDisk kort til dette, og har også bilholder så den er utmerket til navigasjon også. TomTom er grei, men har såvidt jeg vet ganske utdaterte kart for norden. Windows Mobile 6 oppgradering skal komme iløpet av august. Det eneste jeg plages med er at jeg ikke har funnet ut hva som skal til for at den skal få tilgang til internett via USB kabelen når den er tilkoblet en PC med ActiveSync. EDIT: Må svare meg selv på det siste. Måtte trikse litt med regedit (sannsynligvis fordi jeg IKKE bruker outlook og dermed fått fullt oppsett i ActiveSync): Legg til AllowLSP dword:0 registerverdien i HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows CE Services Endret 14. august 2007 av DataNissen Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det touch skjerm på den eller må man koble til tastaturet for å bruke den? hadde vært praktisk om man kunne bruke den uten tastaturet... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det touch skjerm på den eller må man koble til tastaturet for å bruke den? hadde vært praktisk om man kunne bruke den uten tastaturet... 9348495[/snapback] Du kan fint bruke den uten tastaturet (er touch ja).. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ... men det blir jo omtrent som å bruke en PC uten tastatur. Jaja, noen liker det også (ser det er forholdsvis mange som bruker X7500 uten tastaturet). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 RealVGA - MvRTrueVGA arvtaker http://forum.xda-developers.com/showpost.p...08&postcount=34 Fremdeles under utvikling! Et stort fremskritt! Bl.a. fungerer dekningsikonene og 3G/E/G-ikonene. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 RealVGA - MvRTrueVGA arvtaker http://forum.xda-developers.com/showpost.p...08&postcount=34 Fremdeles under utvikling! Et stort fremskritt! Bl.a. fungerer dekningsikonene og 3G/E/G-ikonene. 9370115[/snapback] Hvordan installeres denne på telefonen? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Logg på XDA-developers. Last ned. Unzip. Overfør til telefon, og kjør derfra. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Logg på XDA-developers. Last ned. Unzip. Overfør til telefon, og kjør derfra. 9370592[/snapback] Installasjonen gikk greit, men får en feilmld da jeg forsøker å kjøre programmet: "Kan ikke åpne filen RealVGA. Enten er den ikke signert med et klarert sertifikat, eller finner ikke en av komponentene....." Når jeg ser i listen for å fjerne programmer heter det jo også RealVGA WM6. Jeg har jo WM5? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hmmm... merkelig. Skal snakke med utvikler. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fungerer det bra å spille av videoer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) La oss si den fungerer greit til å spille video'er. Med litt tweaking av innstillinger i TCPMP, så fungerer det tilfredstillende. Sakset fra xda-developers.com: Video Output: ATI IMAGEONVideo quality: High Smooth Zoom: On Dither: Ticked Acceleration: UNticked (else you'll be using the hardware decoder - no good) Options -> Settings -> ATI Imageon:Tick Disable OS Bitmap Caching (setting 1) and also tick box 3,4 & 5, but omit box 2. Moskus you mentioned "Overlay format" to "Auto", I don't have that in my version of TCPMP. What other settings are there other than 'Auto'? If there is a YV12 setting, use that instead. Options -> Settings -> Advanced: As for lipsync issues, that has plagued me ever since the Hermes came out, but in Coreplayer v1.1.1 I believe the issue to be resolved by manually adjusting the M'Manual A/V offset =/-' setting. I have 2 settings that always fix my lipsync issues as some videos are encoded differently to others. Funniliy they are minus settings. 1) -0.200 sec 2) -0.600 sec Fungerer fint nå! Endret 30. august 2007 av moskus Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvordan fungerer tastaturet uten belysning? Gir skjermen nok lys til at knappene på tastaturet er godt opplyst i mørke? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Det synes jeg iallfall... har ikke noen problemer med det. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe denne, men mener prisen er litt stiv her i Norge. Komplett nærmer seg vel 10 000 kr. Fant imidlertid denne siden: http://www.expansys.no/a.aspx?i=145430. Vil det være noen problemer ved å kjøpe UK modellen. Stikkontakten er rikitgnok litt annerledes, så den må kjøpes ny og man har heller ikke æøå, men eller burde vel alt gå fint? 3-G og Edge frekvenser er vel ikke annerledes på Uk modeller? Er vel bare Amerika som ikke følger Eu standarder der. Endret 27. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ellers burde det gå fint, ja. Utenom at du må legge på toll og moms på prisen... Lenke til kommentar
Gadgetsman Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det touch skjerm på den eller må man koble til tastaturet for å bruke den? hadde vært praktisk om man kunne bruke den uten tastaturet... <{POST_SNAPBACK}> Du kan fint bruke den uten tastaturet (er touch ja).. Har akkurat kjøpt maskinen. Har hatt en Qtek 9000 tidligere. Ble skuffet over at Transcriber ikke virker med den norske ROM-versjonen på X7500. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå