Snikpellik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Knipsa noen bilder i går kveld ikke langt fra huset mitt. Rett etter at sola gikk ned og det var veldig lummert og mørke skyer. Her er de to jeg ble mest fornøyd med. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Synes det nederste var allright! Pent med fokuset på gresset i front der! Lenke til kommentar
Zhyper Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Likte også det nederste best. Kanskje litt lyst oppe til venstre? gresset reflekterer mye av det. Hadde vært kult å se en serie av bilder fra den vinkelen med 1/2-1 minutters mellomrom. Hvilket kamera/utstyr brukte du? Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Likte helt klart nummer to best, dette på grunn av den fine måten du klarte å få med gresset og himmelen på. Syntes jeg fikk litt dårlig perspektiv av området ved at du holdt kameraet slik, hadde kanskje blitt bedre andre veien. Men igjen, da risikerer du å miste den fine effekten du fikk med gresset. Vanskelig å si, men jeg likte bildene uansett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Tusen takk for fine kommentarer folkens, skal også ta ting til etterretning. Likte også det nederste best. Kanskje litt lyst oppe til venstre? gresset reflekterer mye av det. Hadde vært kult å se en serie av bilder fra den vinkelen med 1/2-1 minutters mellomrom. Hvilket kamera/utstyr brukte du? 8607642[/snapback] Enig i det med lyset, ble litt utbrent i skyene der... Jeg brukte Canon EOS 300D med 18-35mm objektiv (tror det i hvert fall). Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 flott utsnitt, fin stemning. Jeg likte nok også personlig nr 2 best. gresset i forgrunnen er med på å forsterke intrykket av skala og dramatikk. Samtidig likte jeg himmelen på nr 1 best, og at støyen i bilde var i overkant. Jeg tillot meg å kombinere dine to bilder å justere et par småting: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Takk Likte veldig godt justeringen din. Det ble en god del bedre. Skulle gjerne vært så god i PS selv. Faktisk ble det utrolig bra! Endret 14. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nummer 2 ble veldig fint. Jeg synes nr. 1 hadde veldig mye støy? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Syntes bildet nr to var ganske kult. Man får liksom mye romfølelse i bildet Lekte meg litt med bildet selv, og lagde en film "poster" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes nr. 1 hadde veldig mye støy? 8611212[/snapback] Ja, det har du rett i. Dette kan være litt på grunn av "Sharpen" i Photoshop i ettertid, men pussig at det første har så mye støy i forhold til det andre. Jeg har jo gjort det samme med begge. danandre: Hahaha, genialt! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå