-Tommy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei. Jeg har en film som består av BUP, IFO og VOB filer, hvordan kan jeg få disse filene til å bli en film? Takk. Endret 15. mai 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke at jeg har prøvd med akkurat de filene, men kanskje MagicISO kan hjelpe. Tror også at det er mulig med Nero. Søk litt rundt i hjelpefilene og google, du finner nok noe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Magic ISO funket nok ikke, er heller ikke noen hjelpefiler. Lenke til kommentar
poffy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Går det ikke ann å bare markere de å spille de av i foreksempel media player ? Får så å eventuelt brenne de i nero eller noe? hvis spilleren har støtte til fil typen da. her er ett programm som gjør de om til en iso mener jeg. http://www.afterdawn.com/software/video_so.../folder2iso.cfm Mvh poffy Endret 15. mai 2007 av poffy Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er vitsen med å lage en ISO fil av det? Skal du ha det ut på en DVD, brenn en DVD-Video i Nero (legg filene i VIDEO_TS diret). Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har ikke nero. Takker poffy, programmet du linket til fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå