StefanDahl Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har planer om og kjøpe et MSI KT4 ULTRA-FISR eller MSI K7N2-L til min AMD xp2000+!! Hvem av de hk`ene er best? Eller har dere andre forslag? Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Unnskyld meg, men jeg bare _må_ informere deg om at det heter "hvilket hovedkort er best", ikke "hvem hovedkort er best" fordi hovedkortet er ikke en PERSON. Sånn, da er norsktimen ferdig og vi kan ta for oss det spørsmålet ditt egentlig gjaldt! Jeg ville gått for et Asus hovedkort... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Å påpeke slike småfeil er bare for dumt, du burde være klar over at det er personer i landet som har lese/skrivevansker, enkelte prater ikke så godt norsk fordi de er innvandrere osv. Påstår ikke at forfatteren går under disse kategoriene med dette. Lenke til kommentar
seb_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg ville ha kjøpt et Abit AT7max hk. Har hatt god erfaring med dette. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 MSI K7N2-L er best, fordi det er basert på nForce2 chippsettet, som er bedre en kt400. Husk at du da bør ha 2 identiske rambrikker for å utnytte DualRam. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Unnskyld meg, men jeg bare _må_ informere deg om at det heter "hvilket hovedkort er best", ikke "hvem hovedkort er best" fordi hovedkortet er ikke en PERSON. Sånn, da er norsktimen ferdig og vi kan ta for oss det spørsmålet ditt egentlig gjaldt! Jeg ville gått for et Asus hovedkort... Haben si aine problemen bitte ,, Foresten , ække min tysk berre lekker DO/DERE/DE må ikke tulla sånn Ellers kan hvem/hva/hvor som helst av de hovedkorta være Asus Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ellers kan hvem/hva/hvor som helst av de hovedkorta være Asus Når ble/blei/bleie et MSI kort et ASUS kort? :o Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Når ble/bei/bleie et MSI kort et ASUS kort? :o Hææ? Hva er det du mener? :-? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kålhoder ta det billigste av dem, de kortene er like bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kålhoder ta det billigste av dem, de kortene er like bra. Joda, Kan så være at de er like bra/raske/stabile? Skal ikke si noen om det. Men er da ingen som er kålhoder? Selv om det var mye tull her. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kålhoder ta det billigste av dem, de kortene er like bra. Joda, Kan så være at de er like bra/raske/stabile? Skal ikke si noen om det. Men er da ingen som er kålhoder? Selv om det var mye tull her. det var nå en spøk da :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kålhoder ta det billigste av dem, de kortene er like bra. Joda, Kan så være at de er like bra/raske/stabile? Skal ikke si noen om det. Men er da ingen som er kålhoder? Selv om det var mye tull her. det var nå en spøk da :oops: Sier du det Det var ikke min post Den var alvorlig ment den om du skjønner hva eg mente Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 kålhoder ta det billigste av dem, de kortene er like bra. Joda, Kan så være at de er like bra/raske/stabile? Skal ikke si noen om det. Men er da ingen som er kålhoder? Selv om det var mye tull her. det var nå en spøk da :oops: Sier du det Det var ikke min post Den var alvorlig ment den om du skjønner hva eg mente Hva syntes dere om chaintech 7njs zenith? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå