troutmaster Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Som emne sier; er det noen som vet om et godt gratis(freeware) program som reparerer PST filer. Har googla en del, men de jeg funnet er demo versioner som koster ganske mye for å kunne brukes i fullversion. Hadde vært flott med en link til en som fungerer og var gratis. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du Outlook 2003 eller tidligere følger programmet scanpst.exe med. Mer info her: http://www.slipstick.com/problems/scanpst.asp Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Takker for svar, men det var det første jeg prøvde. Det gikk ikke. Derfor er jeg ute etter programmer som er laget for akkurat denne problemstillingen. Det dreier seg om Outlook 2007 Enterprise(den har også scanpst.exe). Har testet demoversioner som sagt, og ser at de klarer jobben, men ikke uten at de skal ha penger. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nok en grunn til å oppgi alle relevante fakta med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå