Gakks Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg bruker CDisplay for å lese tegneseriene mine, men jeg er ikke helt fornøyd med det. Særlig når jeg leser manga så må jeg "bla" rundt i hele bildet for å faktisk finne der sidens første rute er - hvilket er plagsomt når jeg pløyer gjennom en god del av gangen. Vil gjerne høre om noen andre programmer folk bruker som er finfine for å lese anime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg bruker bare Irfanview som jeg syns funker veldig bra. Men det er bare et helt vanlig program som viser bildet. Hvor store er sidene på mangaen du leser? Det jeg leser pleier ikke å være mer enn 1300-1400 piksler i høyden tror jeg. Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 synes CDisplay er helt ok jeg men nå pleier jeg vanligvis bare å åpne rar filene og lese de i windows sitt bildeprogram. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Skal teste Irfanview og se om det hjelper. CDisplay fungerer fint stort sett, men noen ganger så er det håpløst. Har sikkert mer med scanninga enn programmet som leser det å gjøre. Windows sitt bildebehandlingsprogram gjør det litt vanskelig å lese teksten, har ihvertfall opplevd det tidligere. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Si litt hva du synes om Irfanview når du får testet det. Er selv bare vant med CDisplay og Windowsbundelen, men har vanskeligheter med å få CDisplay til bytte vindu på mange mangaer, og som du sier kan ting bli litt utydelig med Windows sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå