Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Når jeg er på nettet med IE 7 så hender det av og til at den bare lukker. Men nå i det siste 2-3 gangene så lukker den uten noe som helst beskjed først. why? Hvorfor lukker leseren i det hele tatt? kan det være at jeg har mange "vinduer" eller "tabs" oppe. Bruker å ha som regel ca. 4-6 0oppe. Jeg har, windows xp pro, nesten 800 mb ram, 40 hdd, Amd XP 2400 Endret 13. mai 2007 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei, kan være så mangt! men ta ett søk på maskinen din etter spyware og lignende. Så kan du se i hendelseslisten etter feil meldinger, høyreklikk min datamaskin, velg behandle, trykk på krysset ved hendelseslisten og se på program, internet explorer og system om de ser feil som har med dette og gjøre. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 jeg har lenge det samme problemet. jeg tror det er en bug, har googlet, vært innom forskellige forumet til ingen nytte. ingen feilmelding i hendelses liste heller. ( men cpu-iexplorer.exe går i 100% nar det skjer ) nå bruker jeg en tillegg " IE7Pro " da får jeg opp IE7 på nytt med alle faner som var der før den avsluttet. heller den løsning enn å bruke en annet browser ( er vant med IE7 ) http://www.ie7pro.com/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå