breiviko Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei, Har en Samsung 160GB 2,5" S-ATA 5400RPM og en Raidsonic "Icy Box" Drevkabinett 2,5" S-ata Grenesnitt, USB2.0 Sort Jeg kan se disken i Device manager som Samsung HM160II USB Device Men ser den ikke i Windows Explorer (eller i Windows Commander som jeg bruker) Har forsøkt å koble til denne USB enheten til både en Dell PC og en Fujitsu Siemens bærbar, same resultat fra begge maskiner. Kan jeg ikke bruke en S-ATA USB disk på mine "gamle" maskiner ? Noe forslag Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eg hadde eit tilsvarande problem (då vel og merke med USB-penn, men det skulle vere mykje det same). Det eg måtte gjere var å gå inn i Kontrollpanel --> Administrative verktøy --> Datamaskinbehandling --> Diskbehandling og forandre stasjonsbokstaven til USB-pennen. Då dukka han opp som han skulle. Kanskje det kan vere det same hjå deg? Lenke til kommentar
breiviko Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Eg hadde eit tilsvarande problem (då vel og merke med USB-penn, men det skulle vere mykje det same). Det eg måtte gjere var å gå inn i Kontrollpanel --> Administrative verktøy --> Datamaskinbehandling --> Diskbehandling og forandre stasjonsbokstaven til USB-pennen. Då dukka han opp som han skulle. Kanskje det kan vere det same hjå deg? 8606488[/snapback] Takk for den, det løste saken. Måtte formatere disken igjen mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå