Espp Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Har sett på mange poster på forumet, men forstår ikke helt hvordan det burde gjøres. Det er utrolig mange som skriver forskjellige ting Født: 16.10.1989 Høyde: 174 cm Vekt: 73-75 Kg Har en del fett på magen, noe jeg virkelig skulle ønske jeg fikk bort. Det jeg ønsker og oppnå er vell egentlig pen kropp. Mage-Armer-bryst-skuldre-nakke. Men fremst av alt skulle jeg fått bort alt fettet som bare irriterer meg. Det jeg trenger hjelp til, er et litt enkelt oppsett på et treningsprogram jeg burde følge, samt tips til kosthold. Har drevet med idrett før, så trenger litt utfordringer. (Ødela kondisen med røyk) Trenger et kombinert treningsprogram mellom styrke/kondisjon. Noen som har noen råd? Endret 14. mai 2007 av julelys Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det jeg ønsker og oppnå er vell egentlig pen kropp. Mage-Armer-bryst-skuldre-nakke. 8606370[/snapback] Pen kropp. Da regner jeg med at du bare glemte å nevne bein og rygg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå