Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mørke ringer under øynene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes masse flotte kremer på Esthetique (parfymeri) som hjelper virkelig godt! De er litt dyre, men flere jeg kjenner som har brukt disse kremene er veldig fornøyde med de...Kan desverre ikke huske hvilket merke det var, men bare spør de som jobber der så får du hjelp..unødvendig å dra til legen for noen små ringer under øynene.

Btw. ha noe kaldt på øyenene et par ganger i uka hjelper! Agurk f.eks. kjempebra :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Slike mørke "ringer" har jeg også, og det kommer helt sikkert av lite søvn da jeg kun sover 6-7 timer per døgn.

8923808[/snapback]

Det har jeg ogsa. Tror jeg gar for emo-stilen, sa inkorporerer jeg det med langt har som dekker det ene oyet. :p

Lenke til kommentar
Finner jo kremer for sånt. Spør på apoteket, så er du sikker på at du får en krem som er tilpasset din hudtype :)

8607811[/snapback]

Finnes masse flotte kremer på Esthetique (parfymeri) som hjelper virkelig godt!  De er litt dyre, men flere jeg kjenner som har brukt disse kremene er veldig fornøyde med de...Kan desverre ikke huske hvilket merke det var, men bare spør de som jobber der så får du hjelp..unødvendig å dra til legen for noen små ringer under øynene.

Btw. ha noe kaldt på øyenene et par ganger i uka hjelper! Agurk f.eks. kjempebra :)

8608496[/snapback]

brunkrem eller?

Lenke til kommentar

Noko eg fant på nettet:

Spørsmål: Hei. Jeg har veldig mørke ringer under øynene og har hatt det rundt 4 år nå. Jeg sover lenge, drikker mye vann og spiser sunt, så jeg forstår ikke hvorfor jeg har dem. Det plager meg veldig og jeg lurer på hva som må til for å få dem vekk?

Elisabeth svarer: Hei. Huden under og rundt øynene er svært tynn og det er lite underhudsfett i dette området. Det vil si at fargen fra blodkarene som ligger i huden blir lettere synlig. Dette kan gi et optisk fenomen som gir et mørkt drag under øynene.

Det er lite man kan gjøre med dette. Laser vil ikke kunne rette på dette fordi karene er for store og ligger for dypt.

Kjelde.

Eg trur dette er saken i ganske mange tilfeller.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Finner jo kremer for sånt. Spør på apoteket, så er du sikker på at du får en krem som er tilpasset din hudtype :)

8607811[/snapback]

Finnes masse flotte kremer på Esthetique (parfymeri) som hjelper virkelig godt!  De er litt dyre, men flere jeg kjenner som har brukt disse kremene er veldig fornøyde med de...Kan desverre ikke huske hvilket merke det var, men bare spør de som jobber der så får du hjelp..unødvendig å dra til legen for noen små ringer under øynene.

8608496[/snapback]

brunkrem eller?

8931876[/snapback]

Nei...Ikke brunkrem, vanlige kremer som er lagd spes. til å motvirke mørke ringer under øyene, spør meg ikke hvordan, men mange av de funker!

Lenke til kommentar

Du trenger nok bare litt søvn.

Med en gang jeg så du skrev mørke ringer under øunene, så tenkte jeg at det hadde noe med Kokain elns å gjøre :p

Men da sover du ikke så mye, og du kan fint bli litt trøtt, uten å merke det...

Så sov litt lenge i helga, så årne det seg ama sikkert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...