Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Tok dama på fersken


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg se om jeg fatter dette riktig...

 

Alle tre er på samme fest, dama og kompisen til trådstarter forsvinner for å pule på hverandre og trådstarter kommer inn etter ølen han glemte og blir vitne til nevnte handling..

 

For det første - jeg tror aldri jeg hadde klart å sett på uten å gjøre noe. For det andre - jeg hadde antagelig blitt fullstendig isbit, hevet stemmen og takket for selskapet, og så bedt begge to dra seg for h*lvete ut av livet mitt før jeg hadde snudd og gått. Og jeg hadde -aldri- snakket til noen av dem igjen.

 

Hadde det vært en vilt fremmed fyr og hun virkelig hadde angret seg så skulle jeg kanskje aller nådigst ha latt henne få svette seg til tilliten min igjen, men når alle tre befinner seg i samme hus -og- kjenner hverandre så virker det bare litt for planlagt for meg.

 

"Å, beklager. Jeg bare snublet over pikken til kompisen din", liksom... Det holder omtrent like mye vann som en tesil i min bok.

 

Men, hvis du elsker henne så mye som du sier, kan du noen gang stole på henne igjen? Kan du se for deg henne ute alene uten å bli nervevrak og lure på hva hun gjør og eventuelt hvem hun gjør det med? Jeg tror det er det spørsmålet du må stille deg selv, for jeg vil si at uten tillit vil alt annet til slutt smuldre bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en gjort det med dama mi, hadde jeg nok også gitt han den.. For å forsvare seg med!!

 

Nei, tror nok den beste løsningen er å møte madammen uten noen form for varsel, og se hvordan hun oppfører seg og hva hun sier.. Kompisen din er ikke noe å samle på..

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Denne tråden har ikke uventet havnet ut på viddene og er i ferd med å bli en konkurranse i "Se hvem som kan foreslå de mest barnslige hevnaksjonene her, ting de aldri ville prøvd seg på selv, men som det er lett å leke tøff og foreslå på et internettforum".

 

Tråden stenges. Dersom trådstarter ønsker det og tror på at det kan komme flere fornuftge råd, kan han sende meg en PM så skal jeg ta en opprydning og åpne igjen. (Ja, da må han registrere en bruker her på forumet om han ikke alt har en. Men det brukernavnet vil ikke bli knyttet til denne tråden.)

 

Til dere som spammet denne tråden, les reglene for posting her (sticky) og la det være for fremtiden. Trådstarter har i denne som i alle tråder her krav på seriøse svar.

 

Noen poster blir slettet med en gang.

 

Edit: Da er en bunke poster slettet. Det inkluderte de som foreslo balltre og andre voldelige løsninger. Dette er ikke et forum for oppfordringer til vold.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...