Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Tok dama på fersken


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vet vel vi om at hun faktisk har dårlig samvittighet for det? For alt vi vet kan det godt være hun ikke bryr seg. Hadde hun virkelig vært oppriktig glad i typen sin ville hun vel aldri pult en annen fyr, full eller ei... Jeg tror at om kjæresten har vært utro mot deg én gang, så er hun troendes igjen.

8609061[/snapback]

 

Nøyaktig mine tanker. Jeg får ikke særlig inntrykk av hun bryr seg mye om trådstarter, men så har han heller ikke konfrontert henne med det så jeg skal ikke si noe for sikkert.

Lenke til kommentar

Føler med deg.

Du må for al del dumpe denne dama di. Vis ikke sender du signal om at du tilgir utroskap noe som vil virke som en pådriver om en slik situasjon kunne oppstått igjen. DUMP dama. Si det til alle vennene hennes, dine, foreldre osv. Gi henne den fuckings dårlig selvtiliten. Deretter kan dere treffes for å ta "oppgjøret" Om å gå videre eller være fra hverandre for godt.

 

Vis du tilgir utroskap vil du føle deg misstenksom resten av livet.

Lenke til kommentar

VIrker ikke som trådstarter er av den typen som : Finna ei anna dame å gå til sengs med, så ringe dama og be a kommer over.....oisann...ble ikke helt ferdig her jeg:D

 

Men er du utro så er du utro, kast kjerringa. Finn ei som setter pris på deg. Fest og alkohol er ingen unskyldning

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Det du ikke bør gjøre er å henge henne ut til venner, kjente og familie. Ikke drit deg ut. Drit i å heng ut kompisen din også.

 

Kompisen din burde visst bedre, dama di burde visst bedre. Personlig så mener jeg at du burde kvitte deg med begge to. Faen, det er nesten værre at kompisen din pulte dama di, enn at dama di pulte kompisen din synes jeg. Kompiser holder seg unna damene til hverandre, så enkelt er det bare. Nå har jeg dame, men hadde jeg vært singel så hadde jeg aldri holdt på med dama til en kompis. Det er faen meg skikkelig lavmål!

 

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg tror nok alder også spiller inn her. Er dette ei dame du forventer å tilbringe resten av livet ditt sammen med? Eller som du forventet å tilbringe resten av livet ditt sammen med FØR dette skjedde? Hvis ikke så er det enkleste sak i verden å dumpe dama. Uansett så bør du prate med henne, ikke send melding, ikke prat om dette over telefon. Ikke advar henne om at dere må ta en prat.

 

Det du bør gjøre er å opptre som vanlig når dere møtes, sjekk om hun oppfører seg som om ingenting har hendt. Se henne inn i øya å spør om hun er glad i deg... Så slipper du bomben... F.eks...

 

Er du sikker? Du har ikke noe du vil fortelle meg da?

 

Hvordan kan det ha seg at jeg så deg og <sett inn kompisens navn> ha sex på festen sist?

 

Prøv å hold deg så rolig som du bare kan.

 

Den eneste som taper tryne på at du setter ut dritt om dama di og kompisen din er deg. Vær bedre enn dem, ikke synk ned på deres nivå. Jeg vedder på at de kommer til å få det de fortjener fra vennegjengen uansett. Hvis noen spør hvorfor det er slutt, så kan du jo bare rolig forklare at du ikke setter så stor pris på at dama di puler med bestekompisen din. Desto roligere du forklarer dette til folk, desto bedre er det. Hvis du flyr rundt og maser om dette så tror jeg DU er den som taper på dette.

 

Kast dem i søpla hvor de hører hjemme.

Lenke til kommentar

Føler med deg, det er absolutt ikke noe morro. vert borti noe lignende selv.

Du har en god grunn til å være sint på begge. det kan ingen nekte for.

Jeg syntes du burde drøye litt med å snakke med henne direkte om det. Pin henne.

Hadde det vert greit for deg å jukke på ei anna mens du har dame? kanskje med vininna hennes?

 

Slike folk er ikke å samle på, de er ikke ordentlige venner.

Jeg kunne aldri i verden ha hatt sex med dama til en av mine kompiser (selv om jeg vil med noen), det er ikke slik du gjør. da er du dårlig kompis.

Det du eventuelt kan gjøre, er å dra på fest med henne. og avtale med ei veninne at dere skal ha "Sex" på et rom.

Og dere sørger for at dama di får vite det, og mens dere tørrjukker under dyna, skal hun komme opp og se.

Lenke til kommentar

Vi minner igjen om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Føler med deg, det er absolutt ikke noe morro. vert borti noe lignende selv.

Du har en god grunn til å være sint på begge. det kan ingen nekte for.

Jeg syntes du burde drøye litt med å snakke med henne direkte om det. Pin henne.

Hadde det vert greit for deg å jukke på ei anna mens du har dame? kanskje med vininna hennes?

 

Slike folk er ikke å samle på, de er ikke ordentlige venner.

Jeg kunne aldri i verden ha hatt sex med dama til en av mine kompiser (selv om jeg vil med noen), det er ikke slik du gjør. da er du dårlig kompis.

Det du eventuelt kan gjøre, er å dra på fest med henne. og avtale med ei veninne at dere skal ha "Sex" på et rom.

Og dere sørger for at dama di får vite det, og mens dere tørrjukker under dyna, skal hun komme opp og se.

8609666[/snapback]

 

Tror aldri hevn er noe å satse på.. Men det er da min mening.. Har aldri vært borti noe lignende heldigvis så vet ikke hvordan det er, men ville nok blitt rasende..

Men uansett tror jeg ikke jeg ville hevnet meg da jeg ikke er av den typen..

Lenke til kommentar

Alle er ikke like.

Jeg for min del ville at dama skulle hatt det så vondt som overhode mulig. Det er ikke noe morro i det hele tatt å ta dama på fersken.

 

Men det mest siviliserte er vel å ta en prat med hun, og spørre hvorfor, og om du ikke betyr noe for henne osv...

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Sånn, om jeg hadde klart å la være å slå på lyset og gå inn i rommet og banke livskiten ut av "kompisen" min så tror jeg at jeg sannsynligvis ville sendt meldinga jeg skrev lengre bak i tråden. Selv om jeg allerede da hadde brutt båndene mellom oss, noe sånt ville jeg aldri akseptert.

 

Helt ærlig så er jeg redd for hva jeg kunne gjort i en sånn situasjon. Er en fryktelig grei type ellers altså. Men til og med pappa har sagt at han er redd for meg når det svartner helt, og at jeg må få gjort noe med det. edit: men det var vel litt ot..

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Du ringer til henne, sier til henne at det er slutt. Hun vil spørre om hvorfor og da svarer du selvfølgelig at det var en hendelse på den festen og at du ikke kan tilgi henne

 

 

det finnes flere fisker i havet vet du, og flere venner ute i verden

Lenke til kommentar

Du må hvertfall snakke med henne face to face!

Å ringe henne eller sende henne mld er under ditt nivå!

Og det er mye verre for henne hvis du sitter å ser på henne mens du sier "jeg så hva du gjore sist helg"

 

Hun kommer til å huske det bestandig, mens en mld glemmes fort!

Lenke til kommentar
Denne "vennen" din mangler respekt for deg, ingen tvil om det, men viktig å beherske seg her. Du kommer ingen vei ved å være voldelig. Kanskje nå det kan være lurt å finne på noe smart FØR man gjør noe dumt. Nå har du sjangsen til å teste tillitten hennes til deg f.eks. Et eller annet kan du få testa nå, FØR du som sagt sier noe til henne, at du vet det der.

8606652[/snapback]

Det er jo ikke vennens feil at dama hans hopper på andre da?

Jeg må si jeg begynner å bli virkelig lei av de som anklager den som egentlig ikke ha noe med det her å gjøre. Er jo ikke kompisen som er utro, det er kjæresten hans. Viktig å få det inn i hodet.

Lenke til kommentar
Kompisen burde absolutt satt foten ned.. Du synes vel ikke det er greit å ligge med dama til kompisen din med den grunnen du akkurat beskrev?

8610780[/snapback]

Helt ærlig, ja.

Det er ikke kompisen som skal sette foten ned, men dama. Er det så vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar
Helt ærlig, ja.

Det er ikke kompisen som skal sette foten ned, men dama. Er det så vanskelig å skjønne?

8610793[/snapback]

Hvis dama er helt ute å kjøre så er annsvaret gått over på kompisen hans.

Men det er rett som du sier at det er dama som først skulle innsett at det var HELT feil!

 

Men hvis kompisen reskepterer trådstarter i det hele tatt burde han stoppa dama før det skjedde noe!

Det hans ansvar som kompis å holde seg unna damen hans, selvom hun kaster seg over han!

Lenke til kommentar
Kompisen burde absolutt satt foten ned.. Du synes vel ikke det er greit å ligge med dama til kompisen din med den grunnen du akkurat beskrev?

8610780[/snapback]

Helt ærlig, ja.

Det er ikke kompisen som skal sette foten ned, men dama. Er det så vanskelig å skjønne?

8610793[/snapback]

 

Så hvis du pulte dama til bestekompisen ville du forventet at kompisen din syns at du gjorde ingenting galt, men dama skal ha pryl? Er vel faen så dårlig gjort av både dame og kopisen det?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...