Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Tok dama på fersken


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Huff og huff. Føler med deg - jeg var i nøyaktig samme situasjon for noen år siden, bare at jeg satt i etasjen under og fikk vite hva som foregikk via party-jungeltelegrafen... var ikke nødvendig å snakke med henne om dette - var nok å vise meg i døråpningen.

 

Her må du nok ta en alvorsprat med kjæresten din. Er forresten også enig med rakib over her (gidder ikke redigere posten :p).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun må føle seg så jævlig at det ikke var verdt sidespranget. Gjør du det for enkelt for hun er det lettere for hun å gjenta det.

8606875[/snapback]

Lettere for henne å gjenta sidespranget? bedre å kaste henne ut slik at han slipper å måtte oppleve det på nytt.

8606916[/snapback]

Enklere å si enn å gjøre dessverre, selv om det egentlig er det beste.

Lenke til kommentar

du må nesten ta en prat med han kompisen din og trur jeg... Det der går rett og slett ikke an, jeg haddde blitt temmelig sur på han også. Jeg ville selv aldri funnet på å rote med kjærstene til folk ( dersom en av kompisene jeg kjenner er forelska i ei så ville jeg ikke rota med hu)

 

respekt? JA!

Lenke til kommentar

Viss hu kommer med den... fylla har skylda greia, så må ikke du bare si ok ;P

For hvem har skylda for fylla? jo den som drikker...

 

Men uansett så fortjener du bedre... jeg hadde værtfall hatt en kompis mindre om jeg var deg...

Men ta en prat med henne, vær litt jævel tilbake... sånn at hu kanskje skjønner hva hu har gjort!

Lenke til kommentar
Gjest Gutt18

Har ikke lyst til å være jævlig mot henne.. Er fortsatt gla i henne som jeg skrev.

Vurderer å sende henne ei melding og spørre om vi kan snakke sammen i dag men vet ikke om jeg orker å prate med henne om det

Lenke til kommentar
Syns også du bare skal dumpe begge to.

 

Om du absolutt må prate / sende melding så skriv nå bare "hvorfor gjorde du det egentlig? Var ikke det vi hadde sammen verdt mer enn en runde i senga med xxxxx?"

8608578[/snapback]

 

 

Du kan jo skrive det i en melding, og se hva hun svarer.

 

Men jeg hadde også dumpet dem begge. Haddde nok hatt like mye problemer som deg, men alikevel. Hadde gjort det på flekken!

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dette er noe å diskutere en gang. Hvis jeg har forstått det riktig så har det kvinnemennesket hatt sex med "kompisen" din på en fest som DU også var på?

 

Personlig tenker jeg at den jenta har null respekt for deg og dine følelser når hun er villig til å ha sex med en fyr og du er tilstede.

 

Dump henne og finn deg noe bedre, det fortjener du.

 

Forresten, hvorfor grep du ikke inn når du fersket dem?

Lenke til kommentar
Om du absolutt må prate / sende melding så skriv nå bare "hvorfor gjorde du det egentlig? Var ikke det vi hadde sammen verdt mer enn en runde i senga med xxxxx?"

Jepp, gjør det, deretter svar "det er slutt" på neste mld, uansett hva hu skriver/sier.

Hvis hu prøver og krabbe seg opp og inn til deg så er det kanskje noe i at hu angrer.

 

...og skrik litt av galskapen din inn i hue til "kompisen" din.

 

Veit det at han hadde fått høre det fra meg hvis det hadde vært meg dette hadde vært om!

Lenke til kommentar
Si at du elsker henne og at om du noen gang skulle ferske henne i å sove med en annen fyr ville du dumpet henne på flekken.  Det skulle gi henne dårlig samvittighet

8608866[/snapback]

 

Hva vet vel vi om at hun faktisk har dårlig samvittighet for det? For alt vi vet kan det godt være hun ikke bryr seg. Hadde hun virkelig vært oppriktig glad i typen sin ville hun vel aldri pult en annen fyr, full eller ei... Jeg tror at om kjæresten har vært utro mot deg én gang, så er hun troendes igjen.

 

Har dama vært utro så aldri i livet om jeg hadde fortsatt å være sammen med henne. Det er et så grovt svik og tillitsbrudd at det ikke hadde funka lenger. Hvordan skal du kunne vite om hun aldri er utro igjen? Hun er ute uten deg, og du sitter der å lurer på om hun kanskje har sex med en annen akkurat nå... hun svarer ikke når du ringer henne for å sjekke.... usikkerhet...noia... :cry:

 

 

Slik jeg ser det, så har du nå ei ex-dame, og en ex-kompis. Du vet det er det rette, selv om du er aldri så glad i henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...