Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Tok dama på fersken


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville _ikke_ holdt han utenfor hvertfall.. Nesten sett på det som værre at han pulte dama min enn at dama mi pulte han om det var meg det hadde skjedd med..

8611028[/snapback]

 

Enig, hadde en kompis av meg gjort det hadde jeg ikke kalt han venn mer :hrm:

Endret av Cadaverfur
Lenke til kommentar

Herregud, noe så jævlig!!

 

Håper du får pratet snarest med dama di. Dette kan du ikke gå å holde for deg selv.

 

Minus:

Der er jeg helt uenig. Dette var en kompis. Man puler ikke dama til kameraten sin. Hadde det vært en totalt ukjent, hadde jeg forstått tankegangen din. :)

Lenke til kommentar
La oss nå si at det ikke var en person trådstarter kjente som dama hans lå med, og han visste hun var i et forhold. Da skal dama fortsatt settes i andre rekke når det gjelder å bli konfrontert?

8611048[/snapback]

 

Nei selvfølgelig skal man ikke sette hu i andre rekke hvis han ikke kjente fyren. Men når han er en kompis blir det helt annerledes.

Lenke til kommentar

DEt som er TRist er at dumper du henne blir begge lei seg.

sier du det ikke, eller hun sier det, kan du ikke stole på henne,

du må bare si det til henne og ikke gjøre break up!!

hva tenner du på et break up? elsker du hene virkelig mye så kan du ikke gjøre henne noe vondt, men spørsmålet her er da ELSKER hun deg??

Lenke til kommentar
La oss nå si at det ikke var en person trådstarter kjente som dama hans lå med, og han visste hun var i et forhold. Da skal dama fortsatt settes i andre rekke når det gjelder å bli konfrontert?

8611048[/snapback]

Det er jo ingen som har sagt at dama skal settes i andre rekke!

Vi sier at kompisen har og sin del av skylda!

Han burde vite bedre enn å pule dama til en kompis!

Lenke til kommentar

Jasså, jeg er nok veldig rar, siden det virker som flesteparten av dere syns det er verre at kompisen lå med dama enn omvent. Men er jo bra vi er forskjellige.

Håper i hvert fall trådstarter finner en grei løsning på problemet.

 

(Jeg må nesten få si en gang til at jeg ikke mener det var bra at kompisen gjorde det han gjorde, men jeg synes det er værre at dama var utro enn at kompisen fikk seg noe.)

Edit: Trådstarter skriver så vidt jeg har fått med meg ikke noe om hvilket forhold han hadde til kompisen. Kan jo godt være en fyr han hadde snakket med 5 ganger tidligere i livet. Hadde kanskje vært greit å få vite litt mer om han også.

 

Edit2: Hvis trådstarter er ute etter å gjøre livet til kjæresten surt, så kan han jo bare invitere kompisen og kjæresten til seg da. elvfølgelig uten at de vet noe om det.

Skulle nesten ønske jeg fikk være der for å sjekke stemninga.

For om de to guttene er kompiser, så skulle det jo ikke være noe problem for han å komme innom?

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Minus, din mening er helt på jordet. "It takes two to dance tango" ><

 

Begge to har gjort noe utilgiveling. Det er ikke mer damen sin feil, en kompisen og vice verca. Om man MÅ peke den ene ut som den "ultimate synderen", så må det bli den som tok initiativet. Kansje det var kjæresten som sjekket opp kompisen, og ikke omvend?

Lenke til kommentar
Minus, din mening er helt på jordet. "It takes two to dance tango" ><

 

Begge to har gjort noe utilgiveling. Det er ikke mer damen sin feil, en kompisen og vice verca. Om man MÅ peke den ene ut som den "ultimate synderen", så må det bli den som tok initiativet. Kansje det var kjæresten som sjekket opp kompisen, og ikke omvend?

8611268[/snapback]

 

Du sier noe der :yes:

Lenke til kommentar
Minus, din mening er helt på jordet. "It takes two to dance tango" ><

 

Begge to har gjort noe utilgiveling. Det er ikke mer damen sin feil, en kompisen og vice verca. Om man MÅ peke den ene ut som den "ultimate synderen", så må det bli den som tok initiativet. Kansje det var kjæresten som sjekket opp kompisen, og ikke omvend?

8611268[/snapback]

 

Du sier noe der :yes:

8611287[/snapback]

Helt enig. Hadde typen voldtatt dama var det noe annet, men det er omtrent det eneste unntaket. Evt. hvis dama hadde fått til noe tilsvarenede på typen, spør meg ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Minus, din mening er helt på jordet. "It takes two to dance tango" ><

 

Begge to har gjort noe utilgiveling. Det er ikke mer damen sin feil, en kompisen og vice verca. Om man MÅ peke den ene ut som den "ultimate synderen", så må det bli den som tok initiativet. Kansje det var kjæresten som sjekket opp kompisen, og ikke omvend?

8611268[/snapback]

 

Om begge hadde vært i et forhold, hadde "it takes two to tango" passet bedre inn.

Nå har faktisk kjæresten til trådstarteren hatt sex med en annen bak ryggen på han.

Jeg mener at det ikke er like alvorlig at kompisen har sveket han. Hvorfor, jo av den enkle grunn at det å være kjærester/samboere eller hva nå trådstarter er, er nesten som definisjonen på tillitt. Hvem deler mer med kompisene sine enn hva man deler med kjæresten?

 

Det å ha en kjæresten er for meg noe unikt, noe utrolig fint. Og om man likestiller kjærester med kompiser, hva er da poenget?

Pulevenn ftw da.

 

Edit: Ser det er folk her som skriver de gjerne vil banke kompisen.

Hvorfor slår man da ikke ned dama, som om det hun har gjort ikke er like alvorlig.

(Jeg vil forresten ikke at noen skal bli slått. Mye bedre å få løst dette verbalt.)

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Om begge hadde vært i et forhold, hadde "it takes two to tango" passet bedre inn.

Nå har faktisk kjæresten til trådstarteren hatt sex med en annen bak ryggen på han.

Jeg mener at det ikke er like alvorlig at kompisen har sveket han. Hvorfor, jo av den enkle grunn at det å være kjærester/samboere eller hva nå trådstarter er, er nesten som definisjonen på tillitt. Hvem deler mer med kompisene sine enn hva man deler med kjæresten?

 

Det å ha en kjæresten er for meg noe unikt, noe utrolig fint. Og om man likestiller kjærester med kompiser, hva er da poenget?

Pulevenn ftw da.

 

Edit: Ser det er folk her som skriver de gjerne vil banke kompisen.

Hvorfor slår man da ikke ned dama, som om det hun har gjort ikke er like alvorlig.

(Jeg vil forresten ikke at noen skal bli slått. Mye bedre å få løst dette verbalt.)

8612422[/snapback]

 

Man slår ikke jenter vet du ;)

Neida. Han har gått like mye bak hans rygg som det hun har gjort. Det trengs to personer til å ha samleie, så begge er skyldige. Hun har like mye skyld i det som det han har. Og har har like mye skyld i det som hun har.

 

Som det har blitt nevnt før, en av de må ha tatt initiativet til samleiet. Uansett hvem av de det er så er det utrolig dårlig gjort ovenfor kjæresten / kompisen.

 

Jeg synes du skal ta den en prat med dama, og spørre om det skjedde noe i helga som du kanskje burde få vite om. Hvis ikke kan du jo bare fortelle det du så. Det er jo best for hun at hun tilstår med en gang, så du slipper å fortelle at du så det du gjorde.

 

For hans del så ville jeg lagt meg veldig lavt overfor deg. Han har gått bak en av kompisene sine, det kan vel alle være enige med meg i. Hva du gjør med han, vil jeg ikke spekulere i.

 

Men husk en ting, vold løser ingen ting!

Lenke til kommentar
Det er jo ikke vennens feil at dama hans hopper på andre da?

Jeg må si jeg begynner å bli virkelig lei av de som anklager den som egentlig ikke ha noe med det her å gjøre. Er jo ikke kompisen som er utro, det er kjæresten hans. Viktig å få det inn i hodet.

8610761[/snapback]

Jo det er vennens feil også i tillegg til hennes feil. Han feilet ved at han gikk inn på et fremmed territorium mens hun gikk ut av sitt reir. Det kan ikke være noen tvil om at dette også er hans feil. Men men, sånn går det når man ikke har respekt rundt seg hos vennene og sånn går det når forholdet ikke er så seriøst at jenta ikke er redd for at det skal bli spolert; Hadde jenta sett på forholdet som seriøst og hadde hun sett på det som noe veldig spesielt som hun vil ha av hele sitt hjerte, hadde hun verken turt eller villet gjøre det der.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Dropp kompisen ivertfal.

 

De har hatt sex. La det gå noen dager og se om hun sier noe og får dårlig samvittighet, hvis hun ikke gjør det så scrue her!

 

Hun må inrømme det og be om tilgivelse og forstå at hun har gjort noe feil. Hvis hun ikke gjør det er hun ikke verdt å samle på.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Uansett hva som skjer framover ville jeg droppet kompisen. Hvis du ikke orker direkte konfrontasjon med han, er det bare å ignorere han så mye som mulig. Unngå å havne i situasjoner der du må snakke unødig med han. Vold løser ingen ting.

8613102[/snapback]

 

Ville bare utheve en ting han skrev!

Lenke til kommentar
Jeg mener at det ikke er like alvorlig at kompisen har sveket han. Hvorfor, jo av den enkle grunn at det å være kjærester/samboere eller hva nå trådstarter er, er nesten som definisjonen på tillitt. Hvem deler mer med kompisene sine enn hva man deler med kjæresten?

 

Det å ha en kjæresten er for meg noe unikt, noe utrolig fint. Og om man likestiller kjærester med kompiser, hva er da poenget?

Pulevenn ftw da.

8612422[/snapback]

 

Det man har med en god venn er også noe fint og spesielt. Forholdet med venner er noe annet enn med kjærester, hvordan man verdsetter de er hver enkeltes individuelle prioritering. Som sagt av andre vanvittig mange ganger før: Gutten og dama er like skyldige begge to!

 

Når vi snakker om kompisen hadde jeg så gjerne slått han ned, men nå er ikke jeg så stor og sterk og farlig så det hadde blitt et verbalt slag itrynet... :blush: Hadde definitivt dumpa vennen, dama ville vært vanskeligere, selv om hun fortjener det.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...