Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Tok dama på fersken


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18

Trenger hjelp.. På en fest i helga kom jeg tilfeldigvis over dama og en kompis av meg som hadde sex. De vet ikke at jeg så dem og tror ingen andre fikk det med seg heller.. Jeg oppdaga det siden jeg hadde lagt resten av ølen i det rommet der de var..

dagen etterpå sa jeg at jeg var dårlig når dama ringte.. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker henne fortsatt men klarer ikke å prate med henne eller tenke på å være med henne eller kopisen min..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk det letteste er å snakke med henne om det. Dersom det ligger å knager i tankene dine, blir det bare verre for deg.

 

Selv om det er vondt, så er det lurest å si ifra til henne.

Enten så er hun ærlig med deg, og beklager seg og alt det der, eller så lyger hun. Selv om det er vanskelig, er det det lureste.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Du må snakke med henne, og prøv å komme med et åpent sin og prøv å ikke være sur når dere begynne å snakke.

8606461[/snapback]

 

Så du prøver å si at hvis du hadde sett kjæresten din pule en annen fyr, hadde du ikke vært sur når du skulle konfrontert han med det?

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden kan han la vær å være sur?

Han har all verdens rett til å være sur.

8606524[/snapback]

Fordi hvis han går inn i en samtale drit forbanna så kommer det ikke noe godt ut av samtalen.

Ja herregud han har helt klar rett til å være sur! Men det ganger han ikke noe å være sur. Er det jeg sier.

 

Så du prøver å si at hvis du hadde sett kjæresten din pule en annen fyr, hadde du ikke vært sur når du skulle konfrontert han med det?

8606581[/snapback]

Haha hadde typen pult en annen hadde han vært død!

Og jeg hadde garantert gått inn i en samtale drit forbanna!

Men jeg vet at det ikke er noe lurt, dermed råder jeg han til å ikke gjøre som jeg ville gjordt.

Lenke til kommentar

Denne "vennen" din mangler respekt for deg, ingen tvil om det, men viktig å beherske seg her. Du kommer ingen vei ved å være voldelig. Kanskje nå det kan være lurt å finne på noe smart FØR man gjør noe dumt. Nå har du sjangsen til å teste tillitten hennes til deg f.eks. Et eller annet kan du få testa nå, FØR du som sagt sier noe til henne, at du vet det der.

Lenke til kommentar

Som mange her sier bør du snakke med henne. <Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å finne ut om hun fortsatt vil ha deg. Hvis hun angrer på det hun gjorde og åpenbart ønsker å bli tilgitt kan det være noe å bygge videre på, men det kommer til å kreve enormt av deg, for det vil nok bli vanskelig å ha tillitt til jenta igjen.

 

Hvis du kjenner deg selv såpass godt at du vet at du aldri kommer til å glemme det som har skjedd, at det kommer til å gnage på deg i alle sitasjoner dere er sammen, så anbefaler jeg deg å ikke bruke noe mer krefter på det. Slå opp på en rolig måte. Ikke mist besinnelsen, for da mister du på en måte "makta".

Lenke til kommentar
Hun må føle seg så jævlig at det ikke var verdt sidespranget. Gjør du det for enkelt for hun er det lettere for hun å gjenta det.

8606875[/snapback]

Lettere for henne å gjenta sidespranget? bedre å kaste henne ut slik at han slipper å måtte oppleve det på nytt.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...