Lilja4ever Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg lurte bare på om det går ant å sette et passord på ei mappe med f.eks bilder eller slikt. skal låne ut harddisken min, og vill helst holde bildene private Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) I Windows XP finnes det en mulighet for dette. I brukerprofiler, sett profilen din til privat og alt under Documents and Settings\[user] vil være utilgjengelig for alle andre enn deg. (Så vidt jeg vet - er litt usikker på hvordan dette fungerer eller hvor sikkert det er) Edit: Du kan beskytte mapper utenfor Documents and Settings i mappe-egenskaper. Endret 13. mai 2007 av Jonas Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Les Her Eller så kan du laste ned File Lock Btw, du kan jo også komprimere filene dine til en .rar eller .zip fil, så sette pass på den.. Endret 13. mai 2007 av ABeth2k Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dette har ingenting med programmering å gjøre! Lenke til kommentar
rankine Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, men tråden ligger heller ikke i programmering, men i programvare Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, men tråden ligger heller ikke i programmering, men i programvare Tråden har blitt flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå