Gå til innhold

Kvar får ein kjøpt minibananer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle dine lokale Rema 1000 butikker har anledning til å bestille det og ha det i butikk. Samme med alle butikker som får frukt fra Bama. Jeg er mest kjent med butikker i Osloområdet, men skal være mulig å få tak i ganske overalt. Spør i din lokale butikk, så kan de sikkert ta det inn for deg

(Og ja, jeg jobber i Bama)

De ser forresten ikke så veldig gode ut, men de smaker best når skallet har brune flekker. Nam!

Lenke til kommentar

Då finnes det nok forskjellige typar, dei eg fekk smaka nesten heilt likt som vanlege bananer, kanskje ein smule søtare. Dei gjekk så fort ned at eg ikkje fekk tenkt på saken. :p

Du får jo mindre banan for pengane, men det kan være artig å ha i fleire samanhengar. For eksempel i lag med iskrem, eventuelt innom grillen først. Mykje lettare enn å kutte opp ei stor banan.

Det er og heilt klart at jo mindre bitar frukt er i, jo meir et folk. Set ut ei korg med diverse frukt, epler, pærer, bananer og druer. Druene går først, så bananene, pærene og til slutt eplene. Det er klart smaken spelar ein rolle, men om du prøver på nytt neste dag, men kuttar opp alt i små bitar, får vekk kjerne osv. så forsvinn det ganske kjapt.

For barn er små bananer kjempestas, lettare å ete og artigare.

! Om eg ber ein butikk (f.eks. Spar) ta inn bananene, er det då kun ein gang? Så eg må be dei på nytt neste veke?

Lenke til kommentar

Prat med butikken din og spør om de ikke kan ta det inn. Mulig de prøver i en liten periode først for å se om det selger, men om det gjør det er jo muligheten der for at de tar det inn fast. Jeg har ikke kjenskap til rutinene til Spar selv, så en prat med fruktansvarlig eller butikksjef er sikkert ikke dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...