_ART_ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kritikk ønskes. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi himmelen mer liv? Er det noe spesielt jeg må gjøre med bildet før jeg bestiller en stor print av det? Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det var virkelig flott! Ville sett litt på de lysere flekkene i himmelen, de kommer til å bli synlige på stor utskrift. Jeg synes ikke himmelen trenger mer liv Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 ja jeg ser at jeg har rota litt med kloninga. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fint bilde! Kanskje det ville vert litt bedre med et større eksemplar? Ville vert enklere å gi krititt på de pirkete tingene da. jaja.. Jeg vet ikke om det var nødvendig å ha med brygga (?) på siden der, men det er ikke noe du kan gjøre noe med likevel.. Den "klumpen" med snø på i forgrunnen synes jeg også er litt forstyrrende. Men ellers var det et veldig fint bilde. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Legger ved en større versjon av bildet. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kritikk ønskes. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi himmelen mer liv? Er det noe spesielt jeg må gjøre med bildet før jeg bestiller en stor print av det? Det er nok meget vanskelig å gjøre himmelen særlig livlig uten å ta bildet på nytt med andre værforhold. Årsaken er jo at du har speilbildet i vannet, så om du endrer himmelen drastisk må også speilbildet endres (og da blir kloningen langt vanskeligere enn det du har gjort). Hva er det egentlig du har klonet hittil? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) En stygg sky, litt strølys og en god del små snøklumper i vannet. Og en bøye.. Edit: Med kloning mener jeg klonestamp.. Endret 13. mai 2007 av _ART_ Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Veldig fint bilde! I motsenting til han over, liker jeg brygga som var med, men er enig i at klumpen fremst ble litt i veien. Lite du kan gjøre med det, men men Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fint bilde. Minner meg om at det snart er på tide å starte nordover igjen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) For å unngå sånne uheldige flekker når du kloner bør du bruke healing brush, ikke clone stamp. (Forutsatt at du bruker Photoshop :-P) Forøvrig et veldig flott bilde! Endret 13. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor mye kontrast og oppskarping bør jeg gi bildet for å få en stor og bra print? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor mye kontrast og oppskarping bør jeg gi bildet for å få en stor og bra print? 8610315[/snapback] Vanskelig å si det.. Du må prøve fram og se om det blir bedre. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Iogmed at jeg skal bestille fra japanfoto vil jeg helst ha det rett første gang.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Iogmed at jeg skal bestille fra japanfoto vil jeg helst ha det rett første gang.. 8611718[/snapback] ok, skjønner. Men jeg har ikke mye erfaring med forstørring... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen som har erfaring med store utskrifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå