Hootie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 No har den bærbare pcen til dama mi tatt kveld, så me lurer på å kjøpe ein ny. Eg har ein Asus A6ja fra før. Me har ikkje heilt bestemmt oss om me skal ha ein ny bærbar, eller om me kjøper ein stasjonær, men eg trur det går mot det siste... Da eg stort sett kun har konsentrert meg om bærbare maskiner, så har eg så godt som ingen kunskap om kva som finst på det stasjonære markedet. Eg er litt inne på tanken på å kjøpe ein stasjonær som også kan brukes som server. Er dette noke dåke vil anbefale? Vil eg kunne lagre all musikk/film osv. på denne, og kjøre det direkte på den bærbare gjennom trådløst nettverk? Pcen bør kunne takle redigering av bilder og film uten store problem. Den bør ha god lagringskapasitet, og ein skjerm på ca.19". Den bør også ha gode muligheter til oppgraderinger. Og helst ikkje koste meir enn 10.000,- (Helst mykje mindre ) Me kommer stort sett til å bruke den til surfing, skriving, litt bilde og filmredigering og som server (visst mulig). Den kommer ikkje til å bli brukt så mykje til spill, men det er greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå