Fjernkontroll1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) har en film som er oppned, og vill gjerne snu den.... finnes det et program som jeg kan snu filmen med... Endret 14. mai 2007 av akema2212 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Veit ikke hvilket program du bruker, men tipper det er mulig å rotere bildet i flere spillere. Dette er metoden i VLC: settings-preferences-video-filtre-transform. Der kan du rotere til bildet er slik du vil ha det. Og fort deg og skift emetittel, så blir alle mod glade Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Du kan gjere det i Virtualdub MPEG2 (gitt at fila er i eit format det støtter). Opne fila, gå til Video --> Filters. Trykk Add og finn rotate i lista. Før du lagrer bør du velge ein komprimeringsmetode, for elles vil den verte lagra som ukomprimert AVI, noko som gjev svært store filer. Det gjer du under Video --> compression. Har du DivX, XviD eller x264 installert er det gode alternativ. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei, jeg tviler sterkt på at bildet er opp-ned i fila, det er mye større sjanse for at du har en sur dekoder installert på maskinen som rendrer bildet feil. Mitt enkleste tips er å avinstallere alt du har av "codecpacks" og installere en ny build av ffdshow og se om problemet med en gang er løst. Om problemet vedvarer etter at ffdshow er installert kan du si fra i denne tråden så kan jeg gå gjennom hva du kan gjøre for å sørge for at rett dekoder blir brukt. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har du flatskjerm kan du snu den opp ned? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hadde samme problemet selv for noen år tilbake da jeg hadde installert den fryktede Nimo codec-pakken i min uvitenhet. Så det er sikkert et codec-problem som nevnt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hos broren min var dette et problem i Winamp, men ingen andre spillere. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er jo bare å legge filmen i Windows Movie Maker og flippe hele filmen horisontalt. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 okey. unnskyld... var litt trøtt på kvelden....så emne tittelen vart litt dum...men takk for svar. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er jo bare å legge filmen i Windows Movie Maker og flippe hele filmen horisontalt. 8607333[/snapback] Det løser neppe problemet... bare omgår det helt til han bytter codec, for da må han snu filmen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå