Lita619 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har hatt et problem i msn et par dager.. Når jeg sitter å prater med noen så kan jeg ikke alltid ta imot det andre skriver.. De får mine meldinger,men de får ikke til å sende mld til meg.De får opp denne mld: "følgende medling kan ikke leveres til alle mottakere" og det de har skrevet. Jeg har fjerna programmet og innstallert på nytt,men dette funket ikke. Så prøvde jeg å reparere filer i msn,men dette gjorde det heller ikke noe bedre. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg trodde først det var andres msn,men det skjer til alle på lista mi,så det må være min. Håper på svar,da jeg virkelig trenger min msn Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 En kamerat av meg fikk det samma problemet i går. Det går ikke an å snakke til han, før han snakker til deg. Aner ikke hva det skyldes. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har også samme problem. Veldig irriterende Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 sliter med det samme, har visst vært sånn siden før helga (ifølge de som har prøvd å snakke til meg), hender det fungerer i ett par minutter ved å logge av og på, men så kommer det tilbake igjen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 skjer med en jeg kjenner ogsa. rart dette Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har også en kontakt i listen min som jeg får dette problemet med, utrolig irriterende. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Da er det ikke bare meg nei;:O Ser flere har feilen og det er et par tråder om samme sak her nå. Skulle likt å vite hva m$ driver å roter med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=765360 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Funker med gamle msn kontoen min, da er det ikke feil lengre. Er en eller anna authentication server som inneholder info om brukern osv som sikkert er er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå