tacomodo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen anbefale meg et bra lydkort som ikke er creative? Det skal hovedsakling brukes til spilling, og være koblet på Logitech 5.1 anlegget (Z-5450) så det må ha optisk ut og støtte vista og 5.1. Om noen lurer så er jeg bare lei av Creative, dårlige drivere og fæl programvare som skal legge seg i systray og ellers bare være veldig tungvind å bruke. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Vi har da Razer Barracuda AC-1, det skal være veldig bra til gaming. Endret 19. mai 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Deem Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Her finner du lydkortet for deg uansett hva slags du skulle ha... En anbefalning fra harware.no: http://www.hardware.no/artikkel/4830 Hilsen David. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det som er litt interessant, er om noen lydkort faktisk har Windows Vista drivere. Har tilgode å se noe annet beta hos noen, og andre har ikke det en gang. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg begynner å lure på om det kan være en ide å vente til neste generasjon lydkort, som faktisk er bygget for Vista. Virker som de fleste lydkort sliter nå som MS har fjernet den DirectX tingen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har et ikke alt for bra Realtek lydkort i pc'n min, men jeg gikk på hjemmesia til Asus og på listen over innebygde komponenter og der fant jeg driver til lydkortet designet for vista... Kanskje smart å se på hjemmesiden til produsenten om de har en driver som er lagd for vista? Da kan du jo alltids laste ned den før kjøpet for å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Lydkortdriverene til mitt hovedkort fungerer i Vista, men gir meg ikke surround i spill. Tror forsåvidt jeg har funnet ut hvilket kort jeg skal ha. Går nok for b-Enspirer http://netshoposlo.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49365 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå