sibbi Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har to cd rommer i min maskin en brenner aopen 40x den får jeg bare 12x speed på n¨r jeg kjører nero speed. samme med lg dvd spilleren den er 50x/16x der får jeg bare 10x hva kan være galt håper noen kan hjelpe en som er litt iritert. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Er dma aktivert? feil jumpring(slave/master)? Eller det trenger ikke være noe galt.... Var det med data eller audio på platene du testet? Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Er dma aktivert??????????????????? Hva er det. det var eb audio cd jeg testet. jumpingen skal være rett oppsatt. testet på nero speed. ca 11x-12x får jeg. Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Dersom du har windows xp, sjekker du om dma er av eller på ved å høyreklikk min datamaskin->egenskaper->makinvare->enhetsbehandling-> Under IDE ATAATAPI-kontrollere velger du en enhet og går inn på avanserte egenskaper. Resten bør du finne ut sjøl... Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Er det denne du har ? Mange cd/dvd spillere leser audio tregt, sånn er det bare. Hos meg var dvd spilleren feil koblet i forhold til master/slave, da hadde jeg kun hastighet rundt 10-16...... nå passerer den 48 mot slutten på platen. http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=de...Model=DRD-8120B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå