Gå til innhold

hjelp til kjøp av bærbar data.

Anbefalte innlegg

hei.

skal kjøpe meg bærbar pc.

kan ikke så mye om bærbare pc`er.

kan noen hjelpe meg med å finne en for mitt bruk?

mine bruksoråder er: internett, spilling(WoW, Bf 2 og CSS).

går fint med ikke den beste grafikk`en, men det må ikke "lagge".

den må ikke koste mer enn 15 000 kr

takk hvis noen hjelper..

Endret av larsi111
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange gode muligheter. Du burde sjekke ut noen av de nye laptopene med santa rosa chipset`et. Selv har jeg bestilt en Zepto Znote 6224W. Tror den vil bli bra. Den har skjermkort som har DX10 mm. og det er vel det første bærebare skjermkortet med støtte for DX10 hittil (rett meg gjerne om jeg tar feil). Men som sagt tror jeg 6224 vil bli bra.

Edit: Hvis du ikke må/vil ha det "beste og nyeste", har iallefall zepto en "eldre" variant med bra skjermkort som duger til de spillene du nevner uten lagging på full grafikk. Den heter znote 6214.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Det er mange gode muligheter. Du burde sjekke ut noen av de nye laptopene med santa rosa chipset`et. Selv har jeg bestilt en Zepto Znote 6224W. Tror den vil bli bra. Den har skjermkort som har DX10 mm. og det er vel det første bærebare skjermkortet med støtte for DX10 hittil (rett meg gjerne om jeg tar feil). Men som sagt tror jeg 6224 vil bli bra.

Edit: Hvis du ikke må/vil ha det "beste og nyeste", har iallefall zepto en "eldre" variant med bra skjermkort som duger til de spillene du nevner uten lagging på full grafikk. Den heter znote 6214.

8614099[/snapback]

har du noen side den ligger på??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...