Prey Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Denne er så genial. I starten tenker du kanskje bare "herregud! hva er morsomt med det her?" Men man må bare begynne å flire etter hvert. Hvertfall gjorde jeg det Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg slenger meg på denne. "herregud! hva er morsomt med det her?" Ser absolutt ikke noe humor her i gården, nei. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg slenger meg på denne. "herregud! hva er morsomt med det her?" Ser absolutt ikke noe humor her i gården, nei. 8605394[/snapback] Godt vi er forsjellige Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Badgers2 Lotr "badgers" Badger on a plane .....tragisk Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Han kan vel syntes det er morsomt nå også da? Er en stund siden sist jeg så det nå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Badgers2 Lotr "badgers" Badger on a plane .....tragisk 8605786[/snapback] Haha, jeg synes disse pluss originalen er hysteriske jeg Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Enda en tragisk (football): Footy. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 http://pwned.nl - like gammel! :-p Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Her er visst mange brukere - endog gjengangere i denne kategorien - som ennå ikke har fått med seg følgende sticky: Ikke informer verden om at du har sett den før. Her er den derfor, til informasjon: Det begynner å bli rimlig mange kommentarer om at ting som postes her er "OOOOOOOOOOOOLD!" eller lignende. Det er ingenting i denne kategorien som sier at humoren må være laget i løpet av de siste 24 timer. At du har sett noe, betyr ikke at de resterende 20000 aktive brukerne på dette forumet har sett det samme. Sletteknappen vil derfor bli brukt flittig framover for å fjerne slikt! Siden denne stickyen ble postet for snart 3 år siden, skulle man tro dere hadde fått den med dere. Edit: Og ja, dere kan trygt anta at det gjelder alle varianter av "sett den før", "postet før" og så videre. Om dere mener en tråd er unødvendig skal dere uansett rapportere den, ikke kommentere det i tråden. Å lage en off topic diskusjon om det attpå til er ikke OK. Spesielt ikke når man tyr til personangrep. Jeg sletter en mengde poster her og så lar dere være med det. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Endret 14. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ville bare si at jeg likte denne godt, jeg hadde nemlig ikke sett den før. Helt enig i at man ikke kan unngå å smile. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger MUSHROOM MUSHROOM badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger MUSHROOM MUSHROOM! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Synes den var gørr kjedelig med en gang, men må si jeg trakk på smilebånder når jeg hadde sett rundt 4-5 forskjellige versjoner Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) JEG ER SÅ SYNSYKT LEI AV DEN! Noen klassekompiser hørte på den hele tiden før! her er en annen Banana Phone Endret 16. mai 2007 av SIAS Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 stiller vel i samme kategori som http://users.pandora.be/soulmaniacs/insanity.html (Merk: Denne kom LEEEENGE før jambafrosken - tror de kopierte lyden) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg lo ikke.. Er det unormalt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Seriøst, den var drit morsom! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg syntes det er genialt jeg! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det noen som har skjønt vitsen med den? Har den noen mening i det heletatt? Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det noen som har skjønt vitsen med den? Har den noen mening i det heletatt? 8647951[/snapback] Ingen vits, ingen mening. Bare et påfunn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Øhh... Har du ikke sett slutten eller? Den er hysterisk! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå