lektroluv Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) The number 1# reason to own a PS3 has been delayed till next year, which is surely going to piss off a lot of PS3 owners. Metal Gear Solid was going to be the firing shot back to the 360’s HALO and Lost Odyssey combo this fall but it seems instead Sony is gonna have to depend on Uncharted and their other first party games to take up the slack. I certainly hope this years Ratchet and Clank is super kick ass. According to GameSwank emails were sent out from EBgameS and Gamestop to customers who had pre-orders; notifying them of the new release date info. Dear Customer, You have signed up to receive release date changes for: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots http://www.gamestop.com/product.asp?product_id=T000316 Old Release Date - 9/1/2007 New Release Date - 3/1/2008 Thank you for visiting EBgames.com! NOTE: The product release date is the best estimate as to when the product will become available. These dates are subject to change at anytime. EBGames.com is in constant communication with product vendors to provide you with the most accurate release dates possible. So from this email even March isn’t a sure thing, well good things are worth waiting for I suppose. But how does this affect PS3 sales this coming Fall? Kilde Endret 14. mai 2007 av Alastor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Bra gjort av 1 spill som ikke har fått en fast release dato og bli så utsatt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, skulle akkurat til å si det. Spillet har aldri hatt en dato så det kan ikke bli utsatt Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Tja, de fleste sider (ign, gamespy 1up...) har satt releasedate til "slutten av 2007", så de fleste innstilte seg vel på at det ville bli sluppet rundt da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De fleste sider spekulerer vel i når de tror at ett spill blir gitt ut, men å si at spillet er blitt utsatt om det ikke kommer ut den spekulerte datoen blir vel feil? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Hvis dere ser i slutten av denne videoen: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Så står det 2007. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 små sjangser for att MGS vil komme i 07...det hadde faktisk sjokkert meg om det gjore det...med titler som assasins creed, GTA 4, halo 3, Lair, Heavnly sword, killzone2, gran turismo 5,Stranglehold,mass effect, too human..markedet får nok av titler, og moder tittelen til ps3 må nok vente.. KONAMI vil vel også att flere ps3 maskiner skal bli solgt før dei slipper enn sånn tittel.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har dei råd til å halde flaggskipet på vent då ? (KONAMI) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Som alltid skal slike nyheter taes med en klype salt, særlig en "kopi" av en e-post. Det kan likegodt være noen som er ute etter å sverte PS3 som noe annet. I siste MGS: Guns of the Patriots traileren sto det på slutten "Release date 2008", rett etterfulgt av en alarm lyd og tallet byttet om til 2007. Ergo har jeg egentlig ingen tro på utsettelse. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Uansett så er det 99,9% sjanse for at denne 2007 release datoen har vært ment for Japan. Så at ebgames i Usa setter den til 2008 har ingenting å si. Sannsynligheten for at spillet vil nå Usa i år er vel mindre enn null. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Både MGS2, MGS3 og MGS:PO kom ut i USA før Japan... Men mye tyder på en 2008-dato nå, i alle regioner. Gamestop forandrer ikke datoer for moro skyld. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Stenges for opprydding. Vi går IKKE på person, vi går på sak. Totalt unødvendig å gå på person, det har hittil ødelagt tråden. EDIT: Da åpner vi igjen, noen innlegg er fjernet fra diskusjonen. Endret 14. mai 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Som alltid skal slike nyheter taes med en klype salt, særlig en "kopi" av en e-post. Det kan likegodt være noen som er ute etter å sverte PS3 som noe annet. I siste MGS: Guns of the Patriots traileren sto det på slutten "Release date 2008", rett etterfulgt av en alarm lyd og tallet byttet om til 2007. Ergo har jeg egentlig ingen tro på utsettelse. 8607176[/snapback] Feil, det sto 2006 som så ble byttet til 2007 . Uansett, tror dere at spillet hadde kommet til europa i 2007 selv om det hadde kommet til USA da? Se på historikken, og vit at vi tidligst får spillet på forsommeren 2008. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, skulle akkurat til å si det. Spillet har aldri hatt en dato så det kan ikke bli utsatt Men det har hatt en forventet dato, som alle andre spill, right? Selv om datoen ikke er offisiell, er det fremdeles da man regnet med at spillet skulle komme ut (sånn ca). Når det da viser seg at spillet bruker en god del lengre enn dette, er det, hvertfall i mine øyne, en utsettelse, uoffisiell eller ikke, en utsettelse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Uansett, en uavhengig kilde som poster kopi av en mail - som enkelt og greit omhandler at en BUTIKK har forandret "forventet leveringsdato" på spillet? Vi vet ennå ikke om spillet kommer i 2008 eller 2007, da denne kilden kun kan regnes som en liten antydning, ikke mer. Jeg endrer emnetittelen til noe litt mindre sjokkerende. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Siden jeg er en som har ventet, og fremdeles venter på Chinese Democracy fra Guns N' Roses. Så har jeg lært meg en del ting angående butikker og lanseringsdatoer. Mange butikker liker å sette opp en dato slik at de kan ta forhåndsbestillinger. Dette gjør de før spillet har fått noen offisiell dato. Så for å kunne ha forhåndsbestillinger så må de jo ha en dato. Denne blir ofte dratt ut av luften og har mye med spekulasjoner. Men grunnen til at jeg dro frem Chinese Democracy er at viss butikk kilder hadde vært holdbare der så hadde jeg hørt den CDen for mange år siden. Da HMV og andre store kjeder alltid setter en "releasedate" på den plata. Men den kommer da aldri på nevnte datoer. Poenget med det hele her er at vi nok må vente på noe offisielt. De spørsmålene vi har til disse tingene her vil nok bli svart på E3 som fremdeles er da de fleste store høst spillene får sin store "break" med annonseringer og goodies. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Som alltid skal slike nyheter taes med en klype salt, særlig en "kopi" av en e-post. Det kan likegodt være noen som er ute etter å sverte PS3 som noe annet. I siste MGS: Guns of the Patriots traileren sto det på slutten "Release date 2008", rett etterfulgt av en alarm lyd og tallet byttet om til 2007. Ergo har jeg egentlig ingen tro på utsettelse. 8607176[/snapback] Feil, det sto 2006 som så ble byttet til 2007 . Uansett, tror dere at spillet hadde kommet til europa i 2007 selv om det hadde kommet til USA da? Se på historikken, og vit at vi tidligst får spillet på forsommeren 2008. 8608146[/snapback] Feil, det står først 2006, så blir det omgjort til 2008, alarm lyden kommer og tallet forandres til 2007. Foreslår at du ser filmen - http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Yes, ser det nå . Men, de første trailerne sa 2006. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå