I_Want_a_Wii Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei! Da er det tid for ny tv for meg og min lady. Prisklasse: 10.000 - 15.000 Størrelse: 40' - 42' Type: LCD Tv'en blir nok mest brukt til konsoller og film (80%) og litt tv (20%), men vi ønsker selvsagt en tv som også har greit bilde utifra tv-signaler. Det vi tilslutt har falt på er disse: 1. Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V2500 2. Samsung LE-40N71B Selv føler vi for Bravia, men vil gjerne har litt tips og meninger før vi slenger oss på en (skal kjøpe en ikveld ) Så kom gjerne med innspill om hvilken dere mener er best og erfaringer. Dere må gjerne nevne noen andre LCD tv'er også, hvis dere mener dere har noen som er bedre. takk for svar Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Mellom de 2 hadde jeg nok tatt sonyen. Men det jeg tror er best er nok den nye r8 serien til samsung. http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/index.asp Quote av førstepost fjernet av moderator Endret 16. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har den sonyen som du har på lista. Jeg er veldig fornøyd med den. Det er den beste TVn jeg noen sinne har hatt. Jeg hadde gåt for Sonyen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har den sonyen som du har på lista. Jeg er veldig fornøyd med den. Det er den beste TVn jeg noen sinne har hatt. Jeg hadde gåt for Sonyen hvis jeg var deg. 8624659[/snapback] Jeg kjøpte sonyen før jeg fikk gått inn her og kikket. Er storfornøyd! Deilig bilde, herlig TV! Men som jeg leste i noen brukertester. Tv kontrollen ser ufattelig billig ut Skulle likt å hatt en touchscreen tv kontroll med Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Går sikkert å få kjøpt en unviversalkontroll med touch da? Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Går sikkert å få kjøpt en unviversalkontroll med touch da? 8698876[/snapback] Det gjør det, men tror de er litt dyre, mister PES-man Lenke til kommentar
timmy234 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har den sonyen som du har på lista. Jeg er veldig fornøyd med den. Det er den beste TVn jeg noen sinne har hatt. Jeg hadde gåt for Sonyen hvis jeg var deg. 8624659[/snapback] hei.Var nettopp og kjøpte en SONY KDL-40V2500 Sort. Var først og så på Expert der kostet den kr 17999,- Så var jeg inne på Best By der fikk jeg den til kr 13999,- Altså en prisforskjell på kr 4000,- Jeg er kjempe fornøyd med denne LCD skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå