Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstremt vond hæl:S

macciato

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hva som er galt med hælen min jeg...

Det er sinnssykt vondt bak på hælen på høyre foten.

Det kjennes ut som om det er beinet som gjør vondt, men samtidig er huden skikkelig stiv/hard...nesten litt blå...det har skjedd i løpet av en uke nå...resten av foten og den andre foten min er helt normal. ikke noe vondt i det hele tatt!

burde vel skje med begge føttene hvis det er noe galt med skoene eller noe spes jeg gjør som gir meg smertene?

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd å gå med skikkelige joggesko med demping ett par dager og la foten hvile?

8605063[/snapback]

Joggesko kan jeg godt gå i :) np! men å la den være i ro? god idé, men kommer ikke til å funke i min situasjon :dontgetit: har alltid noe å gjøre :D

Lenke til kommentar

Hadde noe tilsvarende for et par mnd siden, og det viste seg å være noe ala senebetennelse i hælen. Fikk en boks med Brexitol av legen og etter noen dager var det bra igjen!

Har snakket med andre som har hatt tilsvarende og som gikk med vond hæl i et år, dog uten tabelletter, men med fysikalsk behandling.

Så ta turen til legen!

Lenke til kommentar
Hadde noe tilsvarende for et par mnd siden, og det viste seg å være noe ala senebetennelse i hælen. Fikk en boks med Brexitol av legen og etter noen dager var det bra igjen!

Har snakket med andre som har hatt tilsvarende og som gikk med vond hæl i et år, dog uten tabelletter, men med fysikalsk behandling.

Så ta turen til legen!

8605176[/snapback]

Tror kanskje jeg gjør det jeg, drar til legen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...