Grindal Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tro meg...det er FAEN farlig!Er du inne på siden til timeren går ut, så dør PC-en din. Hele skjermen flyter over av popups og win hound innstallerer seg selv...Bare sjekk på youtube! Mange idioter viser deg hva som skjer med PC-en din... Tullball. Det er farlig på samme måte som det er farlig å hoppe i fallskjerm uten fallskjerm. Har du en skikklig nettleser er det nok til å redde deg. Har du prøvd kanskje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har du prøvd kanskje? Opera blokkerte alt helt fint. Kjørte til og med en full scan av PC-en i etterkant uten å finne noe som helst mystisk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du prøvd kanskje? Opera blokkerte alt helt fint. Kjørte til og med en full scan av PC-en i etterkant uten å finne noe som helst mystisk. Printscreen av at du er på siden, ellers tror jeg ikke på det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) google kjøpte den siden, eller de stengte den. tror jeg leste det på itavisen elns.. men som noen andre også sa, så solgte de goggles der nattsyn briller og sånt. Endret 17. oktober 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skjer ikke noe når jeg går inn på goggle.com Den teller bare ned, og når den har telt helt ned, så refresher siden og den begynner på ny. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Printscreen av at du er på siden, ellers tror jeg ikke på det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 WOW! Free Plasma-TV! Fantastisk... Nå skal jeg bare klikke meg inn her og... *krzt* Men den artikkelen på ITavisen er rimelig dodgy, filmen der viser jo at ingenting skjer. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Foresten, så ble det åpnet en del tomme vinduer: Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var noen vinduer det...men: Starta timeren på nytt når det hadde gått 5 min eller? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Prøv å være der inne med IE Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Er det annenledes med IE? EDIT: Blir ikke annerledes. Endret 18. oktober 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Utseende forblir det samme, men IE er så dum at den plutselig installerer ting for deg. Derfor bruker man andre nettlesere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå