Bushmills Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg ønsker en ny telefon, og trenger: Funksjoner: -Kalender: Ikke viktig! -GPRS: Ja -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: - Vanlig (ikke klapp!) - Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Skjerm: - Fargeskjerm. - Størrelse på skjerm: Ikke liten i hvertfall - Touchscreen: Nei Pris: - Pris: opptil Kr 3000,- - Med abonnementsbinding: Ja - Abonnement: Telenor! Diverse: - Merke: Helst Nokia denne gangen. (Jeg er ANTI-Ericsson for øyeblikket) - Kamera: Ja - Videokamera: Ikke viktig - Symbian: ? - Infrarød port: Ikke viktig. - Bluetooth: Ja - Internminne: Visst minnekort, har det ingenting å si. Uten minnek.: en god del ;-) - Minnekort: Helst. - MP3: Ja - Radio: Ja - UMTS: Nei - Triband: Nei - WLAN: Nei - GPS: Nei - Instant Messenger: Nei - Batterilevetid: Ikke viktig - Primærbruksområdet for mobilen: Godt kamera, Mp3, Radio og sende sms. Gode taster er viktig! Thank you! Forslag: Nokia 6233 Fin pris, ser veldig bra ut. Har 3G da, noe som jeg ikke trenger. Men-men. Endret 13. mai 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hva med 6300? 8604990[/snapback] Den så veldig bra ut! Likte designet. Fin pris også! Tastene til 6300 er rett og slett fantastiske. (...) Er du SMS-fanatiker, anbafaler vi denne telefonen på det sterkeste. Endret 13. mai 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå