Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med min hp t260.no, den låser seg.

Anbefalte innlegg

Problem med min hp t260.no, den låser seg.

Har gjenoprettet den fra bunna med formatering og ny gjenoprettings partisjon på den orginale hard disken.

Kjører test på den med BurnIn Test noen ganger, klarer jeg å kjøre en test av for eksempel cpu fult ut, men som oftest henger hele maskina seg.

Har også kjørt tester med CheckIt Diagnostics, noen ganger får jeg ikke kjørt cpu eller ram test den gir feil melding på begge deler. Men når jeg gjør dette finner den ingen feil.

Hovedkortet er type: MS-6575 v3.1 (socket 478),

Cpu : intel pentium 4, 3,06 Ghz(sis651 brikkesett, 533MHz FSbuss, nivå 2 cache 512kB).

Ram: 1 GB DDR-Sdram 333MHz.

Skjermkort: ati radeon x1600 pro

Mange mener det er mye forskjellig fra ram som er ødelagt, cpu, skjermkort og hovedkortet..

Er det noen som kan hjelpe meg?

Vet ikke helt hvordan dette kan løses.

Har i dag opdatert bios, agp drivere, ide drivere, sis900 ethernet drivere.

men fortsatt ingen bedring.

Operativ systemet (win xp home) er også gjenoprettet med ny gjenoprettings partisjon for få dager siden.

Viftene på prosessor, "kase" og strømforsyning virker, det var en del støv i prosessor kjøle rillene men det er borte nå.....

Er det noen der ute som har noen forslag hva jeg skal gjøre....post-84438-1179157089_thumb.jpg

kjører også zonealarm security suit brannmur og antivirus/anti spyware har ikke funnet noe skummelt der....

post-84438-1179157106_thumb.jpg

post-84438-1179157123_thumb.jpg

post-84438-1179157137_thumb.jpg

Endret av kimedp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...