Gå til innhold

Rusten pcbygger trenger råd

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg planlegger å oppgradere min PC når feriepengene tikker inn på konto, har foreløpig valgt ut følgende deler:

Liste

har relativt god erfaring med å bygge maskiner, men har stort sett vært opptatt i Azeroth(wow) det siste året :blush: og er derfor ikke særlig oppdatert angående hva som er på markedet nå om dagen.

Om noen kunne gi meg tilbakemelding på det jeg har valgt ut, evt. foreslå forbedringer, ville det vært til stor hjelp.

på forhånd takk!

esp

Endret av espboot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville valgt Asus HK nforce 650i, og crucial balistix pc5300 (som garantert klokker like bra som den du har valgt).

Legg kanskje på noen kroner i en cpu-vifte, noctua, scythe elns.

Kanskje en ny kjøler til skjermkortet også. Zalman vf 900 er god.

Da blir det stille i tillegg til god ytelse.

Lenke til kommentar

Fint oppsett!

Ser ingen grunn til å gå for noe dyrere eller "bedre" hovedkort enn du har satt opp. 650i SLI brikkesettet er veldig bra, og har god ytelse. Regner med at du ikke skal klokke noe spesielt uansett..?!

Lenke til kommentar
ville valgt Asus HK nforce 650i, og crucial balistix pc5300 (som garantert klokker like bra som den du har valgt).

Legg kanskje på noen kroner i en cpu-vifte, noctua, scythe elns.

Kanskje en ny kjøler til skjermkortet også. Zalman vf 900 er god.

Da blir det stille i tillegg til god ytelse.

8612842[/snapback]

Skal sjekke ut delene du nevner.

Har kabinett med allerede imontert exellent vannkjøling fra før, så det blir stille nok ;)

Fint oppsett!

Ser ingen grunn til å gå for noe dyrere eller "bedre" hovedkort enn du har satt opp. 650i SLI brikkesettet er veldig bra, og har god ytelse. Regner med at du ikke skal klokke noe spesielt uansett..?!

8612946[/snapback]

Nei, har ingen intensjoner i den retning. Har gått litt lei av all fiklinga det innebærer. Liker at ting yter godt rett ut av esken, begynner vel å bli for bortskjemt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...