espboot Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hei hei, Jeg planlegger å oppgradere min PC når feriepengene tikker inn på konto, har foreløpig valgt ut følgende deler: Liste har relativt god erfaring med å bygge maskiner, men har stort sett vært opptatt i Azeroth(wow) det siste året og er derfor ikke særlig oppdatert angående hva som er på markedet nå om dagen. Om noen kunne gi meg tilbakemelding på det jeg har valgt ut, evt. foreslå forbedringer, ville det vært til stor hjelp. på forhånd takk! esp Endret 13. mai 2007 av espboot Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ser vell helt greit ut. Kanskje jeg ville gått for 680i sli hk, og litt sprekere minne, men...... Lenke til kommentar
jpmid Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ligner mye på min plan, men jeg venter på de første testene av P35-baserte hovedkort. Og kanskje en ny prisnedgang på Intel Core 2 Quad Q6600. Lenke til kommentar
espboot Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Takker, ser ut som om jeg har funnet frem til en brukbar kombo Lenke til kommentar
tevil Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ville valgt Asus HK nforce 650i, og crucial balistix pc5300 (som garantert klokker like bra som den du har valgt). Legg kanskje på noen kroner i en cpu-vifte, noctua, scythe elns. Kanskje en ny kjøler til skjermkortet også. Zalman vf 900 er god. Da blir det stille i tillegg til god ytelse. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fint oppsett! Ser ingen grunn til å gå for noe dyrere eller "bedre" hovedkort enn du har satt opp. 650i SLI brikkesettet er veldig bra, og har god ytelse. Regner med at du ikke skal klokke noe spesielt uansett..?! Lenke til kommentar
espboot Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 ville valgt Asus HK nforce 650i, og crucial balistix pc5300 (som garantert klokker like bra som den du har valgt). Legg kanskje på noen kroner i en cpu-vifte, noctua, scythe elns. Kanskje en ny kjøler til skjermkortet også. Zalman vf 900 er god. Da blir det stille i tillegg til god ytelse. 8612842[/snapback] Skal sjekke ut delene du nevner. Har kabinett med allerede imontert exellent vannkjøling fra før, så det blir stille nok Fint oppsett! Ser ingen grunn til å gå for noe dyrere eller "bedre" hovedkort enn du har satt opp. 650i SLI brikkesettet er veldig bra, og har god ytelse. Regner med at du ikke skal klokke noe spesielt uansett..?! 8612946[/snapback] Nei, har ingen intensjoner i den retning. Har gått litt lei av all fiklinga det innebærer. Liker at ting yter godt rett ut av esken, begynner vel å bli for bortskjemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå