BlackAdder Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har nettopp kjøpt bl.a. dette skjermkortet (produsentens produktinfo), men det fulgte ikke med noen VIVO-kabel. Så før jeg plukker fra hverandre min nåværende maskin (som ikke har PCI Express), og setter sammen den nye bare for å finne ut at jeg må returnere skjermkortet, så spør jeg her: Er det videoinngang på dette kortet? På bilder av andre Radeon 1950-kort med VIVO ser det ut til at de bruker samme utgangen til både video-ut og -inn. Er det noen annen måte å se det på? Eller har alle Radeon 1950-kort video-inn og kan jeg i så fall bruke s-videokabelen som fulgte med til video-inn? Det står AVIVO på esken, men jeg aner nå at det ikke nødvendigvis betyr at det er videoinngang på kortet. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) På "Utvidet Info" på linken du la ved, står det "Kabler inkludert: 1 x HDTV-kabel 1 x DVI-VGA-adapter 1 x VIVO-kabel" Så da er det vel bare å kontakte Komplett å be om kabelen(e), dersom du mener at du har fått med feil. PS: Du sier at du har fått med en S-Video kabel (Mini-DIN 4-pin). Dette er nok VIVO-kabelen. (Mini-DIN 8-pin). http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-DIN_connector Endret 14. mai 2007 av Caze Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Fikk svar fra Komplett i dag hvor de skriver at de hadde feil info om kortet og dette er nå rettet opp på sidene deres og jeg kan returnere kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå