Batnobbit Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Takk for ros av Historie. Så Digg ut også men det var likevel noe som holdt meg litt tilbake rett før spranget også..Når alt kommer til alt så tviler jeg på at mange egentlig klarer det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 np vet du hva det var? kan godt teste ut å stå der jeg og skal til å hoppe jeg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det var noe som holdt meg tilbake, Men når en venn av Broren min tok selvmord (Hadde ikk truffet han på 2år) døde var det folk som bare visste navnet hans begynte og gråte og jeg var hjemme fra skolen en hel dag, alle gråt. Tenk først på hva du forlater og sårer før du gjør noe. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det var vel kroppens "innebygde survival system"... Den delen av deg som tar hånd om krisesituasjoner.. Håper på å unngå det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det Håper ikke jeg for jeg vil ikke at du skal dø =/ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det Håper ikke jeg for jeg vil ikke at du skal dø =/ 8676099[/snapback] Men jeg vil ikke leve mer, enn hvor mye du og andre skulle bry deg.. Kommer nok til å felle noen tårer rett før, men håper på det beste Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Selvmord er en egoistisk handling. Uansett hvordan man ser på det, så løser det ingen problemer. Kun ditt eget; og det kun på en måte. Du kan aldri ta tilbake et selvmord, naturlig nok, og du kan aldri ta vekk den smerten du automatisk påfører andre når du tar det. Har du genuine selvmordstanker og ikke bare "hva skjer hvis jeg tar selvmord nå?"-tanker, bør du ta kontakt med hjelpeapparat. Når du er i en alder på 15-16 år er det ofte kun type 2 tanker man har. Det er helt naturlig. Man har lyst å ta en statusrapport, og man sammenligner livet med deg og livet uten deg. Jeg har tenkt slike tanker. Men genuine og langvarige selvmordstanker om at det faktisk ikke er en dritt igjen på denne planeten, at den eneste løsningen er å ta livet ditt krever mer profesjonell ekspertise i mitt syn. Det kan være underliggende faktorer som gjør at du føler det slik, og psykolog er en genial ting i de fleste tilfeller. Ikke tenk på å ta selvmord en gang. Det er aldri et godt alternativ, ikke for noen. Husk at din død vil få ringvirkninger på mange andre rundt deg som du kanskje bryr deg om innerst inne. Jeg ble fortalt av en snakkesalig narkoman på gaten at han begynte med dop etter at broren hadde tatt sitt eget liv i en såkalt "arbeidsulykke". Slik hendelser kan knuse enkelte personer. Dette vil du vel ikke? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette vil du vel ikke?jo det er nettopp det jeg vil imono, dessverre for meg og da mange andre... wubbable, sender kanskje pm til deg snart jeg, greit? så kan vi prate Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette vil du vel ikke?jo det er nettopp det jeg vil imono, dessverre for meg og da mange andre... wubbable, sender kanskje pm til deg snart jeg, greit? så kan vi prate 8683288[/snapback] Da må du jo opprette en brukeraccount (for å sende pm) Men gjør det du, hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Lag deg en account Guest, så kan folk vite hvem du er eventuelt sende pmer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jo det er nettopp det jeg vil imono, dessverre for meg og da mange andre... wubbable, sender kanskje pm til deg snart jeg, greit? så kan vi prate 8683288[/snapback] Så du vil påføre andre smerte fordi du er en egoist? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 800 33 321 er en anonym hjelpetelefon (og gratis) Røde kors tror jeg det er som driver det Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Til iMono: Du gidder å provosere? Hvis du ikke har noe annet å si, kan du slutte.. Tror du ikke jeg har følelser? Det er bare det at jeg ikke klarer å fortsette, uansett hvor mye folk kom til å savne meg.. Endret 23. mai 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ashol takk for nummer, kanskje jeg skal ringe i morra? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Til iMono: Du gidder å provosere? Hvis du ikke har noe annet å si, kan du slutte.. Tror du ikke jeg har følelser? Det er bare det at jeg ikke klarer å fortsette, uansett hvor mye folk kom til å savne meg.. 8684388[/snapback] Du, jeg har møtt mange som har tenkt og prøvd å ta selvmord og har selv tenkt på det. Jeg kom heldigvis fram til at det var en egoistisk handling. Hvordan kan du forsvare en slik handling? Alle har vi motbør i livet, så da er jo det interessant hva som gjør ditt liv så mye mer jævlig enn andre slik at du kan verifisere en bevisst handling som fører til sorg for mange andre. Jeg er ikke ute etter å provosere, men jeg vil gjerne vite akkurat hvorfor dere tenker slik som dere gjør. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ring til dem i dag om det så var Imono plis hvis litt respeckt da. De har det tøfft. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har aldri sagt at de ikke har det tøft, har jeg? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 nei, ringer heller i morra for da er jeg aleine hjemme så takk for det nummeret vet ikke hva man sier til sånne folk men lol Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei men har jeg noen gang sagt at du har sagt det heller? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har aldri sagt at de ikke har det tøft, har jeg? 8684538[/snapback] Jeg tenker slik fordi jeg ikke gidder å fortsette når jeg ikke blir vist respekt (snakker ikke om deg nå) av de jeg trodde brydde seg om meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg