Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

nå orker jeg ikke mer! (selvmord)

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

ja ok

ja, enig med det ...ikke mange å stole på da dessverre :(

i natt var jeg dritdeppa, hadde det ikke vært for at jeg frøys så ville jeg kanskje ha stikki ut (2-3 om natta) men så hadde jeg matteeksamen i dag og tenkte jeg ikke skulle droppe det da - en eksamen til så er jeg ferdig med det og da kan ingenting stoppe meg :)

Lenke til kommentar
..og da kan ingenting stoppe meg :)

8663841[/snapback]

Stoppe deg fra å gjøre hva?

Men jeg vet hvordan det er å plutselig få lyst å stikke ut, for å komme på andre tanker..

Er så kjipt når man føler slikt midt på natten.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest

stoppe meg fra å...tja, det vet jeg ikke selv faktisk lol

men ja det suger når man plutselig får lyst til det og for å pynte toppen på kaka er det alltid jeg som får kjeft og sånn for noe (f eks i kveld):

kom hjem, spurte søstera mi om den stasjonære pc'n var ledig (skulle bruke Linux), hu sa ja og jeg satte på Linux. 30 min etterpå kommer a' og sier at hu må ha pc'n for å gjøre ferdig det hu dreiv med å selvfølgelig: jeg får all kjeftinga :s

det der henger ikke helt på greip synes nå jeg :(

Lenke til kommentar

Glem å snakke med foreldrene dine. Har de ikke tid til å høre nå, så klarer de ikke ta det inn senere. Snakk med en voksenperson som har taushetsplikt, eller som du stoler på. Kansje treneren din? Hvis ikke, så snakk med rådgiver på skolen. Du behøver ikke fortelle alt med en gang, bare spør om noen råd. Så forteller du litt mer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

ja, takk for tips hilram

salah, det var vanskelig å lese hvit/grå/rød skrift på svart bakgrunn

wubbable, samme med meg :(

Lenke til kommentar

Ok jeg skal fortelle om den gangen jeg prøvde og ta selvmord:

En kveld da jeg var så lei av livet, lei av verden Hatet alle og trodde alle hatet meg.

Så jeg gikk til en elv og så på elva og tenkte hvor herlig det hadde vært og bare blitt skyltt vekk. Så jeg gikk bakover og skulle til og springe og ta et realt hopp.Det var da jeg ble stoppet av en bil. jeg så på Bilen da en som er faren til en jeg pleide og være med. Han kom hit og sa "Hva er det du gjør her ute om kvelden?Du kunne falle i elva!" Jeg bare så på han med Tårefyllte øyner og sa ingen ting. Da gikk han hit til meg og sa" du fryser ta jakken min!"(Det var på vinteren altså) Også sa han" Jeg skulle til lunden (en plass der ungdommene kunne henge ut) så du kan sitte på hvis du vil"Jeg bare nikket tilbake og satte meg i bilen.Da vi var framme så sa han faren selvsagt "Fant han på vei opp her han var jo en ispinne stakkar". Det var da folk kom hit og trøsta meg ga meg kakao og noe og ete, Da mistet jeg helt lysten på selvmord og hadde bare lyst til og gråte. Jeg tenkte hvor ego jeg hadde vært og da sendte jeg en melding til mamma der det sto "Er på lunden ringer når jeg vil bli hentet".

Så til tros for skrivefeila så håper jeg dere forsto litt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

jaså..tatt over tråden min el? hehe, neida

rørende historie x-nobbit, og det hørtes digg ut å bare hoppe ut der :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...