Gjest Guest Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 jaja, stift familie ja. det var kanskje litt tidlig (15-16 år) ;p Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nei du vet ikke helt hva det er?Det er iallefall en begynnelse Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nvm Kansje litt tidlig ja men man må tenke fram over også ikke bare nåtid. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 og i dag skulle jeg til å gjøre det så begynte de å mase igjen så gadd jeg ikke det værste som fins er når foreldra bare maser sånn uten videre og det fikk meg til å føle med depressiv igjen 8655484[/snapback] Skjer her hver eneste dag, det er så sykt deprimerendes at det rett og slett ikke går an.. Finnes ikke noe verre enn dette drittet. Jeg kan bare gjøre ting når jeg vil det på egen hånd.. Sier noen det til meg en gang, blir det gjort innen strakser... Går noen å maser konstant på meg, kan de bare glemme å få det gjort.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei dere to jeg er sånn omtrent i samme alder(Sikkert mindre en dere er 14) og er med venner sånn ca 2 ganger i uka ellers så ser jeg bare film og spiller og foreldrene maser 24timer i døgnet. Det er da du skal bruke disse triksene: Triks nr 1: Når de maser så si imot dem men ikke vær 100% frekk men ha humor samtidig og hvis de F.eks kansje sier "Ti stille" og etterpå så sier de "Hva er galt?kan du ikke si det til meg" da begynner du med "Først begynner du og si at jeg skal holde kjeft også sier du at jeg skal snakke, nå er jeg jammen men forvirra" med et smil rundt munnen. Virker alltid hvis du er i plage humøret. Triks nr 2: Bruk tårer samtidig kan du få ut det du tenker på. Og da hvis foreldrene er strenge så blir de knall snille Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei dere to jeg er sånn omtrent i samme alder(Sikkert mindre en dere er 14) og er med venner sånn ca 2 ganger i uka ellers så ser jeg bare film og spiller og foreldrene maser 24timer i døgnet. 8656024[/snapback] Gjør NØYAKTIG det samme... Er faktisk med venner 2 ganger i uka også Men ja, kanskje det er på tide å lage litt counter measures, ikke la mora mi herse så jævlig som hun gjør... I like your style nobbit Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Takk Takk Du skal aldri la noen tråkke ned på deg var en tid den mest upopulære gutten i klassen og fikk mye dritt slengt på meg men så tenkte jeg "hmm jeg kan jo ikke synke noe lavere så hvorfor ikke stå imot?" og nå har jeg faktsik venner Endret 20. mai 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, var kjekkere når jeg var 14 år Elsket ungdomsskolen ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jaja å være 14 var nok anderledes da..nå er de fylt av den såkalte nye generasjonen "Fjortiss" Kan ikke fordra dem. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heh, bare 3 år siden Husker når jeg gikk i 9. klasse, at jeg for første gang følte at ingen likte meg.. Har følt det i 1 år nå, og det føles helt grusomt.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Føler det samme men så er jeg her på forumet og får vite at det er flere folk som har det fælere + mange oppmuntrer også Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Oppmuntrende å treffe deg syns jeg, så vet jeg at jeg ikke er helt alene Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Liker sånne momenter som gjør meg glad, før det synker ned til depresjon igjen Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 En på min skole prøvde å ta selvmord ved å hoppe utfor altanen. Så vidt jeg har fått vite er det det hun har minst lyst til nå. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Heh, må si jeg har noe mer gjennomtenkt enn det Den jeg har nå, er min endelige løsning, som har blitt revurdert og modifisert en stund nå, the perfect solution.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 wubbable og x-nobbit, da er det ia hvert fall ikke bare meg da som har sånne jævla foreldre (no offence) hehe @eewar, hva er en "altan"? er det et slags "stup" (altså ikke stup men liksom en vegg eller noe sånt)? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 @eewar, hva er en "altan"? er det et slags "stup" (altså ikke stup men liksom en vegg eller noe sånt)? 8656776[/snapback] Altan er ett annet ord for terasse. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 wubbable og x-nobbit, da er det ia hvert fall ikke bare meg da som har sånne jævla foreldre (no offence) hehe 8656776[/snapback] Si så mye dritt du vil, jeg er enig med deg :!: Gammel du er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg