Gå til innhold

Hvordan er E6320 i forhold til E6600?

Anbefalte innlegg

Så, jeg har fått anbefalt E6320 av ein del folk her på forumet, men er litt skeptisk fordi den virker veldig mye svakere, og jeg skal omtrent ikke overklokke, blir kanskje litt overklokking berre..Så er veldig usikker her, lønner det seg å kjøpe E6320 framfor E6600? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du nesten ikke skal klokke så er jo E6600 mye kraftigere enn E6320 i utgangspunktet. Har selv E6600 og den kan lett klokkes opp til en fin liten overclock på 0.8 Ghz, altså klokkeshastighet på 3.0 Ghz med stock-kjøler. Kraftige saker for pengene :)

Lenke til kommentar
Hvis du nesten ikke skal klokke så er jo E6600 mye kraftigere enn E6320 i utgangspunktet. Har selv E6600 og den kan lett klokkes opp til en fin liten overclock på 0.8 Ghz, altså klokkeshastighet på 3.0 Ghz med stock-kjøler. Kraftige saker for pengene :)

8605725[/snapback]

det har jo seg slek at eg skulle gjerne ha overklokka om eg kan å overklokke. Men eg er redd for å øydeleggje CPU når eg overklokka. Har jo aldri gjort det før. Derfor er eg veldig usikker når det gjeld overklokking. Har ikkje lyst til å øydeleggje ein heilt ny cpu, men allikevell blir eg veldig frista til å overklokke :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...