Gå til innhold

C2D system, burde eg kjøpe og selge vidare?

Anbefalte innlegg

Ja, som topic seier.. Eg har fått eit tilbod på:

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB kr 1.950,-

Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16 kr 1.499,-

Corsair Dominator TWIN2X6400C3DF 2048MB, DDR2,2x1GB kr 2.695,-

Og ei Zalman vifte til ca. ~ 400 kr.

Alt dette fekk eg ein samla pris på, til ca. kr. 3000,-. Eg veit dette er ein ekstremt hyggeleg pris, men det dykk skal hjelpe meg til no, er å bestemme om eg skal setje dette saman til ein komplett stasjonær pc og evt. selge den vidare. Får å få maksimal utnyttelse, planlegg eg å setje inn eit skjermkort alla:

Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB 2530,- kr

Alle komponentane eg kjøper ligg i dei orginale eskene og vert ansett som nye. Til ein ny pris ville pc'n (minus kabinett, psu og ein 250~ gb harddisk) hatt ein prislapp på ca. 9100kr. Eg har ekstremt lyst å ha denne pc'n sjølv (då eg kjøper skjermkortet i slutten av somaren), men kva vil den dra? Crysis? Age of Conan? Og med kva grafikk ca. ca? :)

Om eg heller sel pc'n som ein stasjonær pc (deler er rimeleg uaktuelt), kva vil eg kunne forvente å få for han då?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, som topic seier.. Eg har fått eit tilbod på:

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB kr 1.950,-

Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16 kr 1.499,-

Corsair Dominator TWIN2X6400C3DF 2048MB, DDR2,2x1GB kr 2.695,-

Og ei Zalman vifte til ca. ~ 400 kr.

Alt dette fekk eg ein samla pris på, til ca. kr. 3000,-. Eg veit dette er ein ekstremt hyggeleg pris, men det dykk skal hjelpe meg til no, er å bestemme om eg skal setje dette saman til ein komplett stasjonær pc og evt. selge den vidare. Får å få maksimal utnyttelse, planlegg eg å setje inn eit skjermkort alla:

Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB 2530,- kr

Alle komponentane eg kjøper ligg i dei orginale eskene og vert ansett som nye. Til ein ny pris ville pc'n (minus kabinett, psu og ein 250~ gb harddisk) hatt ein prislapp på ca. 9100kr. Eg har ekstremt lyst å ha denne pc'n sjølv (då eg kjøper skjermkortet i slutten av somaren), men kva vil den dra? Crysis? Age of Conan? Og med kva grafikk ca. ca? :)

Om eg heller sel pc'n som ein stasjonær pc (deler er rimeleg uaktuelt), kva vil eg kunne forvente å få for han då?

8603979[/snapback]

Vist du starte den blir den reinet med som brukt, og da ville den ha sunket til ca 6000-7000 kr ca, men helt ny kunne du få det for 9-10 tusen kr trur eg...

Lenke til kommentar
Vist du starte den blir den reinet med som brukt, og da ville den ha sunket til ca 6000-7000 kr ca, men helt ny kunne du få det for 9-10 tusen kr trur eg...

8604095[/snapback]

Er meget vanskelig å overbevise kjøparen om at eg ikkje har brukt han uansett.. Sidan eg sel som privatperson =/

Lenke til kommentar
Men cluet er at eg ikkje heilt har bestemt meg for å selje. Men kor lenge vil dette systemet klare å halde koken med kommande spel osv?

8604335[/snapback]

Det kommer an på hvor krevende kommende spill blir og hvor kravstor du er med tanke på oppløsning, innstillinger, FPS osv. Noen vil sikkert si det er utdatert til høsten, mens andre vil si det holder i 3-4 år.

Lenke til kommentar

Ja, bortimot nypris. Kanskje 90-95% om det følger med kvittering sånn at det er reklamasjonsrett og alt i orden. Uten kvittering: 80-85%.

Jepp, 2500 kroner i gevinst er absolutt mer lønnsomt enn å åpne pakkene og selge de som brukt. Da mister du kanskje hele gevinsten og går i null.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
[...]Uten kvittering: 80-85%.

[...]

8604799[/snapback]

Er det virkelig noen som kjøper brukt utstyr uten kvittering?

Det er jo særdeles naivt, og med dagens web-butikker er det ikke vanskelig å bevise at delene man selger ikke er stjålet.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvordan han fikk alt det for 3000 kroner jeg. Selv med innkjøpspris er jo det rimlig drøyt (nettbutikkene tjener ikke så mye på det de selger).

Det er også veldig lite å tjene på hardware i dag, ihvertfall når han selger som privatperson. Du må drive veldig stort skal det lønne seg.

Lenke til kommentar

Han fekk det via investorer.. Skulle satse på eit gaming-lag men så blei det ikkje noko av.. Egentlig drit eg i om varene er stjålet eller korleis han har fått tak i dei. Men er einig med deg, virkar som innbruddspris.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...