Zithor Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei, tror dette blir det rette stedet og poste så prøver no meg på det. Nå til høsten stikker jeg på film folkehøgskole, etter det har jeg veldig lyst å fortsette innenfor film, men først og fremst vil jeg forbedre noen karakterer fra Almenn påbygg som jeg gikk VK2 til høsten om 1 år. Er opprinnelig fra Bergen men har lurt på å forflytte meg til Oslo eller noe til en forandring. Så det jeg i grunnen lurer på er hvordan må jeg gå frem med dette når jeg skal ta opp igjen fag? Må jeg kontakte en skole direkte eller er det noen andre jeg må snakke med? Har i grunnen null peiling på akkuratt dette. Takk for alle svar og for all del si om det er noe som er utydlig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vil du ta opp igjen på skolen? Eller privatist? Uansett, forhør deg med en rådgiver etc. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk Tror eg vil ta opp igjen på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå