Gå til innhold

Hjelp til Battlefield


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan noen der ute hjelpe en mamma som ikke har peiling på data.

Har investert i bf for å kunne leke meg litt på pc'n også.

Installeringen gikk greit, tror jeg....

Men når jeg skal starte spillet kommer jeg så langt at jeg får klikket på

play og maskina går tilbake til Windows.

Trenger evt. hjelp godt beskrevet for jeg er temmelig fersk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan muligens skyldes at du ikke har maskinvare til å kjøre dette spillet.

 

Ved å klike på Startmenyen nede til venstre, velge programer og og klikke deg inn på EA Games (standard installasjon mappe) og BF kan du velge å starte EAsy info. KJør denne testen og se om du har det som trenges for requirements. Er alt hake av med grønne haker der, skal det være OK. JMuligens det er et rødt forbudt tegn på CPU speed, det trenger du ikek å bry deg om hvis du har en PC over 500MHz.

 

kommer ikke på noe mer i farten, lykke til.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet ville jeg ha henvendt meg til en av nabolagets guttunger. De fleste er racere på data nå om dagen. Du kan antagelig bytte ut cpu'en (central processing unit) med en nyere og raskere, men for å finne ut hva du kan kjøre, må du finne ut hva hovedkortet ditt støtter. Snakk med noen datakyndige i nabolaget, men når du først finner ut hva du skal kjøpe, ikke vær redd for å bestille det på internett. Det er garantert billigere enn å gå til den lokale elkjøp sjappa eller noe liknende.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Heisan! jeg har samme problem, (at jeg blir kastet ut i win straks jeg loader spillet) men jeg har rask nok CPU! (1 GH) Kjører windows 2000 prof. (servicepk 3) Hadde vært fint om noen har andre tips.

 

 

 

Hei!

 

Kan noen der ute hjelpe en mamma som ikke har peiling på data.

Har investert i bf for å kunne leke meg litt på pc'n også.

Installeringen gikk greit, tror jeg....

Men når jeg skal starte spillet kommer jeg så langt at jeg får klikket på

play og maskina går tilbake til Windows.

Trenger evt. hjelp godt beskrevet for jeg er temmelig fersk.

Lenke til kommentar
Heisan! jeg har samme problem, (at jeg blir kastet ut i win straks jeg loader spillet) men jeg har rask nok CPU! (1 GH) Kjører windows 2000 prof. (servicepk 3) Hadde vært fint om noen har andre tips.

 

 

Hei, MP-demoen kjører greit under XP, men ikke under W2K, samme versjoner på drivere til lyd/grafikkort på begge OS'ene.

 

Mvh Roger

Lenke til kommentar

Hei, har et problem, blir disconnectet hele tiden når jeg spiller online. Kan gå fra 1 min til ca 10-15 før det skjer. Dette er er Demoen, men leser på div forums at det også gjelder selve spillet. Noen som har samme erfaring? Eventuelt noen som har klart å fixe dette?

 

Btw, Singelplayer funker helt ok, kan vel derfor se bort fra probs med hardware?

 

Mvh Roger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...