sitelux Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fikk en MMC-60 musikkabel til SE telefoner til jul. Nå virker ikke kabelen når jeg kobler den til anlegget, og er 99% sikker på at det er kabelen. Kabelen ble kjøpt på Siba rett før jul, men jeg har ikke noe kvittering. Ifølge lappen som fulgte med kabelen har den 1 års garanti fra SE. Kan jeg kreve noe fra Siba/SE? Tar dem imot kabelen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Så vidt jeg husker så trenger man ikke kvittering ved reklamasjon. Kun ved bytte ... Det er riktignok litt vanskeligere å få butikker til å ville bytte osv fordi de stort sett kun vil ta seg av "sine" kunder. Er det noe feil med kabelen, og butikken fører slike kabler, er det ikke noe problem for butikken i utgangspunktet å bytte den da de jo har en leverandør som kan gi dem en erstatning. Om du ikke finner kvitteringen, og har betalt med bankkort, kan du jo ta med kontoutskrift Edit: Klarer ALDRI å skrive riktig ... Endret 13. mai 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ok, får se ossen det går. Skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Visst du betalte den med kort kan du ta en utskrift av kortbruken. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Visst du betalte den med kort kan du ta en utskrift av kortbruken. 8604332[/snapback] Clouet her er vel at han fikk den til jul, har neppe betalt den selv da.. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Så sant så sant.... Men det var av broren min, men vet ikke om han har betalt med kort da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå