Gå til innhold

Beste og billigste matte til Microsoft Habu?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Kjøpte Habu for en god stund siden, og elsker den musen..

Men den er ganske kresen på underlaget :dontgetit:

Hadde en QcK Steel Tøymatte fra før, og musen beveget seg krunglete og musepekeren oppførte seg langt ifra presist, så solgte den matten..

Så brukte jeg skrivebordet en stund, funka bra, men så ble det oppripet og slikt, så funka dårlig til gaming..

Så har jeg en god stund nå brukt ett 7 år gammel Playstation Magazine som musematte, og det har funket perfekt, men bladet begynner å bli veldig utslitt nå, så vurderte å kjøpe ny musematte :)

Slik jeg har skjønt det så fungere Habu best på musematter som er helt 100% flate, uten noen humper eller slikt, så må vel ha en helt flat glass matte eller plastikk?

Noen gode og BILLIGE tips til meg? helst burde den være størst mulig, og design har veldig lite å si :)

mvh. Complexity

Edit: som dere ser så har bladet sett sine bedre dager :)

musemattefb4.jpg

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Denne tråden er vel snart et halvt år gammel, men here goes:

Jeg kjøpte også nettopp Habu (de var tom for Deathadder overalt), og en SteelPad 4D musematte. Sammen fungerer de... greit. Presisjonen blir bare sånn halvveis godkjent, og man må også regne med beskjeden støyutvikling ved bruk. Jeg bruker den fine siden forresten, den grove er ubrukelig med denne musen. Vurderer om jeg skal kjøpe ny matte, men vet ikke hvilken.

Har trådstarter funnet en tilfredsstillende match til Habuen? :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Det er ikke veldig stiv pris på den matten da. https://prisguiden.no/product.php?productId=21081 det var denne jeg tenkte på. Kanskje det var en annen du tenkte å kjøpe? Men jeg digger denne. Smooth med så mye plass å dra musa over.'

Edit: så at den var litt dyrere hos de andre netshoppene enn de 2 første. Men er steike meg værdt det!

Edit2: Nå så jeg at det bare er etui til matten ja! kjøpte min matte for 30 Euro så er ikke langt unna den prisen som står oppført. Men som sagt tidligere anbefales på det sterkeste!

Endret av Fat_Board
Lenke til kommentar

Lol, jeg bestilte bare Corepad Eyepad siden den var mer enn 2x så billig... hvis det ikke funker tilfredsstillende så sender jeg den i retur og kjøper den du anbefalte istedetfor... i alle fall oppdaterer jeg her når tiden er inne for de som er interessert :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Eyepad blir litt fort slitt og er litt for myk etter min smak. Hadde Corepad Deskpad før (den som dekker hele bordet, i samme stoff dom Eyepad) den var helt ok (bortsett fra at den sugde til seg all støv og drit på skrivebordet mitt). Men friksjonen er helt ok. Men etter å ha prøvd Steelpad 5L vil jeg nok ikke bytte tilbake :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for at du deler erfaringen din Krapfoss. Jeg vurderte 5L også, men forkastet tanken da jeg ikke fant en mer stilren utgave (motivet passer ikke mine estetiske preferanser :whistle: ) Samme kan sies for Razermatten. Vi har vel alle våre særegenheter :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...