Complexity Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hei Kjøpte Habu for en god stund siden, og elsker den musen.. Men den er ganske kresen på underlaget Hadde en QcK Steel Tøymatte fra før, og musen beveget seg krunglete og musepekeren oppførte seg langt ifra presist, så solgte den matten.. Så brukte jeg skrivebordet en stund, funka bra, men så ble det oppripet og slikt, så funka dårlig til gaming.. Så har jeg en god stund nå brukt ett 7 år gammel Playstation Magazine som musematte, og det har funket perfekt, men bladet begynner å bli veldig utslitt nå, så vurderte å kjøpe ny musematte Slik jeg har skjønt det så fungere Habu best på musematter som er helt 100% flate, uten noen humper eller slikt, så må vel ha en helt flat glass matte eller plastikk? Noen gode og BILLIGE tips til meg? helst burde den være størst mulig, og design har veldig lite å si mvh. Complexity Edit: som dere ser så har bladet sett sine bedre dager Endret 13. mai 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 bare en sånn bitteliten bump akkurat her passer fint Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Steelpad 5L, den er til og med spesielt testet for lasermus. Harde musmatter "eter" opp de forholdsvis myke teflon-føttene på Habu etter en tids bruk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Steelpad 5L, den er til og med spesielt testet for lasermus. Harde musmatter "eter" opp de forholdsvis myke teflon-føttene på Habu etter en tids bruk. 8616534[/snapback] Tusen takk for svar Flere forslag? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Denne tråden er vel snart et halvt år gammel, men here goes: Jeg kjøpte også nettopp Habu (de var tom for Deathadder overalt), og en SteelPad 4D musematte. Sammen fungerer de... greit. Presisjonen blir bare sånn halvveis godkjent, og man må også regne med beskjeden støyutvikling ved bruk. Jeg bruker den fine siden forresten, den grove er ubrukelig med denne musen. Vurderer om jeg skal kjøpe ny matte, men vet ikke hvilken. Har trådstarter funnet en tilfredsstillende match til Habuen? Endret 31. august 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Razer eXactmat X er drit digg musematte. Tror den er neste 14 " stor og det som er digg med den er at du kan snu på den slik at man kan ha en glatt side eller en litt mere ruglete side. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fat_Board: Tusen takk for tipset Matten så digg ut den, men prisen var litt stiv. Om det ikke tikker inn billigere tips tar jeg deg på ordet og prøver den ut Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Det er ikke veldig stiv pris på den matten da. https://prisguiden.no/product.php?productId=21081 det var denne jeg tenkte på. Kanskje det var en annen du tenkte å kjøpe? Men jeg digger denne. Smooth med så mye plass å dra musa over.' Edit: så at den var litt dyrere hos de andre netshoppene enn de 2 første. Men er steike meg værdt det! Edit2: Nå så jeg at det bare er etui til matten ja! kjøpte min matte for 30 Euro så er ikke langt unna den prisen som står oppført. Men som sagt tidligere anbefales på det sterkeste! Endret 31. august 2007 av Fat_Board Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Lol, jeg bestilte bare Corepad Eyepad siden den var mer enn 2x så billig... hvis det ikke funker tilfredsstillende så sender jeg den i retur og kjøper den du anbefalte istedetfor... i alle fall oppdaterer jeg her når tiden er inne for de som er interessert Endret 3. september 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Fikk Corepad Eyepad idag. Kan anbefale denne kombinasjonen på det varmeste... hvis du liker medium motstand / glid vel å merke EDIT: årsak: presisering Endret 6. september 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Eyepad blir litt fort slitt og er litt for myk etter min smak. Hadde Corepad Deskpad før (den som dekker hele bordet, i samme stoff dom Eyepad) den var helt ok (bortsett fra at den sugde til seg all støv og drit på skrivebordet mitt). Men friksjonen er helt ok. Men etter å ha prøvd Steelpad 5L vil jeg nok ikke bytte tilbake Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Takk for at du deler erfaringen din Krapfoss. Jeg vurderte 5L også, men forkastet tanken da jeg ikke fant en mer stilren utgave (motivet passer ikke mine estetiske preferanser ) Samme kan sies for Razermatten. Vi har vel alle våre særegenheter Endret 7. september 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Strengt tatt er vel 5L nå kun å få i plain svart farge? Mens den før kom i "turkis snørr" (den jeg har), som kanskje ble litt "raidmax" for mange? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hehe, ja godt mulig det. Se der ja, det finnes svart utgave altså... får huske på det til neste gang Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Steelpad 5L, den er til og med spesielt testet for lasermus. Harde musmatter "eter" opp de forholdsvis myke teflon-føttene på Habu etter en tids bruk. Hei, Anbefaler ikke bruk habu på steelpad 5l Hei. Har habu selv å vurederer å kjøpe denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=35455 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;251849;251780 Den til 29 kroner, brukt med Habu i over 6 mnd. Funker som fjell. Billigere blir det ikke Endret 21. oktober 2007 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå