iver89 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 I min PC er det en strømforsyning (Q-Tech 340W) med to vifter som bråker noe helt jævlig. For det første: er det mulig å koble fra den ene viften, eller vil strømforsyningen da si takk for seg? Og går det ann å legge strømforsyningen i et annet rom eller skap ol og trekke ledningene gjennom veggen? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 I min PC er det en strømforsyning (Q-Tech 340W) med to vifter som bråker noe helt sinnsvakt. For det første: er det mulig å koble fra den ene viften, eller vil strømforsyningen da si takk for seg? Det vet jeg ikke. Og går det ann å legge strømforsyningen i et annet rom eller skap ol og trekke ledningene gjennom veggen? Ja, hvis du har såpass lange ledninger på strømforsyningen så går det fint. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har no EKL kulelager med lyden av en metallkvern/flymaskin( ) Kan noen anbefale en ny vifte, helt under 300kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå