danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Har et par spørsmål ang. Win2k: -Går det an å se når jeg installerte Systemet? Hvor? Åssen? -Når jeg høyreklikker på Min Maskin, og skal se hvor mye RAM jeg har, står det i kb. Går det an å endre dette til MB? Hvor Åssen? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Første spørsmål vet jeg ikke svaret på.. også lurer jeg på hva som er problemet med at RAM'en vises i kb? er da bare å dele på 1000 i hodet så har du ca. mb :smile: (Ja, jeg veit 1 MB = 1024 KB) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Jaja... Jeg veit seff hvor mye det blir, men jeg føler det mer komfortabelt med MB i visningen! :smile: Hmm... Har lagt merke flere snurrige ting ved HW.no-forumet i det siste: -Denne meldingen posta jeg i går kveld -Flere meldinger jeg har posta, har ikke kommet med -Jeg får ikke lenger varsling pr. E-post _________________ Godt nyttår! Nå er jeg sannelig med i 200-club :razz: Telcontar, watch your back! [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-29 21:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå