jaco Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Heisann, nå har jeg oppdaget et lite problem med MSN live her. Tingen er det at ingen på listen min kan skrive til meg før jeg har skrevet til dem. Hva kan dette komme av? Jeg har prøvd å reinstallere msn, fjerne firewall, alt mulig men lykkes ikke. Har veldig lite lyst å reinstallere windows pga msn ikke fungerer. Kjører Windows Vista Ultimate om noen lurer update, jeg fant ut en liten merkelig ting. Jeg prøvde en annen msn adresse, da fungerte det med en gang... Så da må problemet ligge på mail serveren elns? Takk. Endret 13. mai 2007 av jaco Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kva skal ein poste i denne kategorien? Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Les retningslinjene for denne kategorien her. Denne tråden høyrer heime i Programvare-kategorien og stenges. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg